SET68i og ingen SMS "alternativ ord" menu?
Fra : Dennis

Dato : 29-07-03 22:46

Jeg har en T68i tlf. og er på én eller anden måde kommet til at disable, at
den foreslår alternative ord via en menubar, når jeg skriver SMS. Man kan
godt nok vælge alternative ord med 0-tasten, men jeg vil hellere have
menuen, så jeg hurtigere kan se hvilken jeg skal vælge. Hvordan pokker får
jeg den mulighed frem igen!?

Det er ikke ret lang tid siden jeg har fået den opdateret med nyeste
firmware, så det er altså ikke en vild gammel firmware (kan ikke huske
hvordan man ser det). Menuen har fungeret og jeg ved, at det er mig der har
disablet det via én eller anden taste kombination i en SMS.

Nogen idéer? (jeg har selvfølgelig prøvet alt, synes jeg)

Dennis

Fra : sa

Dato : 30-07-03 08:51

"Dennis" <spam@nowhere.com> wrote in message
> [...]
> disablet det via én eller anden taste kombination i en SMS.
>
> Nogen idéer? (jeg har selvfølgelig prøvet alt, synes jeg)

gå ind hvor du skriver sms

skriv f.eks test el. hest (?)
gå tilbage med joysticket så det bliver understreget
tryk menu tasten (den under YES)
vælg punkt8 (FORSLAG)

så skulle det virke.

Fra : Dennis

Dato : 30-07-03 17:50

> gå ind hvor du skriver sms
> skriv f.eks test el. hest (?)
> gå tilbage med joysticket så det bliver understreget
> tryk menu tasten (den under YES)
> vælg punkt8 (FORSLAG)
> så skulle det virke.

Tak - virker perfekt Jeg synes så bestemt, at jeg havde prøvet det
tidligere også, men åbenbart ikke godt nok.

Dennis