Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Sp: Olympus memorykort + MJU digital 300?
Fra : Henrik S.

Dato : 29-07-03 21:35

Til alle!

Jeg overvejer et MJU kamera (300) der bruger disse specielle kort.
Grunden er, at kameraet er bygget robust plus der kan købes et
relativt billigt undervandshus.

Men - er lidt bekymret omkring denne nye standard - da jeg tidligere
har brugt compact flash!

1. Er kortene pålidelige? (De er dyre!)

2. Der skulle findes en adapter til SmartMedia slots (fx. i en
cardreader) - hvor kan den købes og hvad koster den?

3. Mju digital kameraet - alle testbilleder på Steves Digicams er
taget i kraftigt dagslys. Nogen erfaringer med svagt lys/natbilleder?
Gerne med henvisninger til eksempler!

4. Erfaringer fra MJU ejere i almindelighed?

Tak til alle på forhånd!

Henrik S.

(Fjern VÆK i mailadressen)

Fra : Jørgen

Dato : 30-07-03 06:48

"Henrik S." <henrik_sodermanVÆK@online.pol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Gerne med henvisninger til eksempler!
>
> 4. Erfaringer fra MJU ejere i almindelighed?

Hej Henrik.

Jeg har haft et Mju 400 i en måneds tid nu, og er meget glad for det.
1. Jeg har ikke haft problemer med XD kort. Har det medfølgende 16 Mb + et
ekstra 64 Mb.
2. www.gidana.dk
3. Jeg har taget et par billeder på stativ uden blitz, og er meget
imponeret. De billeder der er taget ved 23.30 tiden, udendørs, (her i
sommerferien), er perfekte. Jeg skal prøve at sende dig et par prøver.
4. Taler vist for sig selv

Hilsen
Jørgen