mørkt display og svag farve i 3510i
Fra : lonnie

Dato : 29-07-03 20:47

hej NG

sidder her med min nokia 3510i og en anden 3510i, min mobil er meget mørker
og mere svag i farverne, end den anden jeg sidder med, de er købt med 14
dages mellemrum, har samme sw, kan man juster displayet i kontrast eller
noget?
min mobil er telia Xpress den anden TDC hvis det har noget at sige.

Caoz

Fra : Ukendt

Dato : 29-07-03 21:45

"lonnie" <ldm@get2net.dk> wrote in message
> [...]
> noget?
> min mobil er telia Xpress den anden TDC hvis det har noget at sige.

Har også en 3510i hvor min er meget stærkere og lysere (hvid baggrund), mod
mine venners der er svagere og har en mere base agtig farve, selvom den
burde være helt hvid.

Kender ikke nogen forklaring på det - desværre.
Mvh
FB
--
Gratis SMS? Gratis Unlock? Gratis Java spil til din mobil?
--> www.DontDoIt.dk <-- Lidt af hvert til din mobil