VPN-opkobling via Netstream router
Fra : Henning

Dato : 03-04-01 18:33

Jeg kan ikke få Raptor Mobile ver. 5.01 til at connecte via en
TeleDanmark Netstream router. Er der lukket for d.o. som standard?

Henning
hsb@image.dk

Fra : Jesper Skriver

Dato : 03-04-01 18:44

On Tue, 03 Apr 2001 19:33:24 +0200, Henning wrote:
>Jeg kan ikke få Raptor Mobile ver. 5.01 til at connecte via en
>TeleDanmark Netstream router. Er der lukket for d.o. som standard?

Netstream ?? Hvad er det ?

--
Jesper Skriver, CCIE #5456
FreeBSD committer

Fra : Henning

Dato : 05-04-01 11:52

On 3 Apr 2001 17:43:38 GMT, jesper@wheel.dk (Jesper Skriver) wrote:

>Netstream ?? Hvad er det ?

Er det ikke det den hedder, den der ProAcces-router?

Henning

Fra : Svend Jørgensen

Dato : 05-04-01 11:34

"Henning" <ingen@email.tx> wrote in message
> Jeg kan ikke få Raptor Mobile ver. 5.01 til at connecte via en
> TeleDanmark Netstream router. Er der lukket for d.o. som standard?

Jeg kender ikke Raptor Mobile 5.01, men jeg bruger selv version 6.5.2.

I denne version skal du forwarde udp 500, tcp 421, tcp 424 og ip protocol 50
(ipsec).

Jeg ved ikke om man har de muligheder med netexpress routeren, men det kan
Jesper sikkert svarer på.

> Henning
> hsb@image.dk

mvh.