Ændring af hjemmeside
Fra : Tom Stryhn Sr.

Dato : 29-07-03 18:25

Min hjemmeside http://freepages.genealogy.rootsweb.com/~stryhn/ er lukket
ned

og ny hjemmeside er http://www.tom-stryhn.dk

og har ændret layout samt fået nye og bedre søgemuligheder mv.

Med venlig hilsen
Tom Stryhn
stryhn@email.dk
http://www.tom-stryhn.dk ( ny side )
last update / sidst opdateret 29.07.2003

Fra : bjabi

Dato : 29-07-03 19:32

RIGTIG flot hjemmeside du har lavet Tom, men jeg bryder mig ikke om
idéen med at du logger de opslag som der laves i din database !!!!

Med venlig hilsen

Bjarne Bidstrup
www.bidstrup.cc/slaegt

http://www.kandu.dk/

Fra : Niels Gjermandsen

Dato : 30-07-03 20:18

Hej

"bjabi" <bjabi.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

Det har du helt ret i, den er flot. Men tager lidt tid at starte. Der er dog
en fornøjelse at væbne sig med tålmodighed da der kommer et behageligt
resultat.

> RIGTIG flot hjemmeside du har lavet Tom, men jeg bryder mig ikke om
> idéen med at du logger de opslag som der laves i din database !!!!

Hvad er du bange for.
Hvis jeg havde en lignende database på min side så ville jeg gøre det samme.
Det er faktisk en fordel at kunne se hvem der har besøgt databasen, så ideen
er da ret genial.

Niels Gjermandsen

Fra : bjabi

Dato : 31-07-03 15:28

Jeg har ikke noger mod at blive logget ved et besøg på en hjemmeside, -
jeg har noget imod at det bliver "offentliggjort".

MVH

Bjarne Bidstrup

http://www.kandu.dk/