Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Elektra Blitz
Fra : DH

Dato : 29-07-03 18:29

Er der nogen derude der har erfaringer med Elektra studioblitz.
Foto-brenner har dem til billige penge - spørgsmålet er jo bare om det er
noget værd.

-Daniel

Fra : Erik Hansen

Dato : 29-07-03 20:43

Hej Daniel

Jeg har en Electra 150, og jeg er fuldt ud tilfreds med den. Den er rimelig
hurtig, den har lys nok til digital og farvetemp. er stabil.

Den første jeg havde brændte af, men jeg fik en ny lynhurtigt og uden vrøvl
(supergod service hos Foto-brenner)

Den har jeg så haft i godt og vel 1 år uden vrøvl, og jeg bruger den rigtig
meget.

Med venlig hilsen
Erik