OT.: Independence Day: Special Edition (2 ~
Fra : BorreBoy

Dato : 29-07-03 16:57

Hejsa.

Fald lige over dette tilbud på CD Wow:

http://www1.cd-wow.com/detail_results_2.php?product_code=6219

£9.99 er sgu' ret billigt (med danske undertekster).

www.dvdpriser.dk kan den findes til det dobbelte

Håber ikke nogen har noget imod denne lille reklame...

--
Med venlig hilsen,
Thomas Borre.

Fra : Johnny Jakobsen

Dato : 30-07-03 02:18

> Fald lige over dette tilbud på CD Wow:
>
> http://www1.cd-wow.com/detail_results_2.php?product_code=6219
>
> £9.99 er sgu' ret billigt (med danske undertekster).
>
> På www.dvdpriser.dk kan den findes til det dobbelte

Jeg købte den sidste år hos DVDOO til 129,-
Så med mindre den er steget her hjemme så er der ikke meget at spare.

-The Baptizer
www.area42.dk

Fra : BorreBoy

Dato : 30-07-03 08:05

"Johnny Jakobsen" <btz@area42.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg købte den sidste år hos DVDOO til 129,-
> Så med mindre den er steget her hjemme så er der ikke meget at spare.

Den koster som sagt det dobbelte her i DK, nærmere betegnet 209kr. + porto.