Ang: 3310 Vil ikke tænde
Fra : Christian Lauritzen

Dato : 29-07-03 15:21

Hej jeg har en 3310 som pludselig giver store problemer! Der står Contact
service i displayet. Den vil ikke tænde ordentligt. Dvs. den tænder en del
gange, men slukker hurtigt igen jeg har selvfølgelig laderen sat til, men
den opladede kun i kort tid hver gang inden den stoppede igen. Jeg har ingen
garanti på den, men gad godt at den kunne komme til at virke. Nogen ideér om
hvad der er galt?

Fra : soll

Dato : 29-07-03 22:05

http://unlock-nokia.subnet.dk/index.html

kik under ling på denne sider der er et ling der heder søg unlocker der
kan du sikkert finde en der kan hjælpe dig da det lyder som software
problemer.

http://www.kandu.dk/

Fra : Martin

Dato : 30-07-03 01:56

soll skrev:
> http://unlock-nokia.subnet.dk/index.html
>
> kik under ling på denne sider der er et ling der heder søg unlocker der
> kan du sikkert finde en der kan hjælpe dig da det lyder som software
> problemer.

LOL det er sq en af de grimmeste sider jeg til dato har set på nettet,
og nok også den med fleste stavefejl. Prøv http://www.dkunlock.dk i
stedet, rimelig ok side. Ejeren af den anden side skulle seriøst bruge
sin indtjening til et webdesign kursus :D

MVH
Martin