spg til BF1942 (Road to Rome)
Fra : Thomas G

Dato : 29-07-03 13:10

Hej Alle

Jeg er først for nyligt begyndt at spille BF1942 (og fortryder at jeg ikke
er startet noget før

Inden jeg bruger tid og penge på opdateringen "Rode to Rome" vil jeg lige
høre andre om det kan betale sig ?
og hvordan bliver de nye maps implementeret i spillet ? er det ind via samme
menu eller er det et spil for sig (ala MOHAA Spearhead)

mvh Thomas G

Fra : Hektor

Dato : 29-07-03 13:49

"Thomas G" <thgo@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
samme
> menu eller er det et spil for sig (ala MOHAA Spearhead)

Hejsa

Hvis penge ikke er noget problem (det er bare lige hvilken konto man skal
hæve dem fra!) kan det anbefales at investere i RTR. Der følger nogle fede
maps med, og lidt ekstra køretøjer + våben, som giver en fornyet lyst til at
spille BF1942. Set i forhold til prisen (jeg gav 250.-) er der i længden dog
ikke meget nyt at komme efter...

Du får nyt RTR ikon på skrivebordet, som du benytter, når du vil spille
denne version. Herfra kan du også stadig logge på de gamle baner.

Er det de sidste sure sommerferie-skillinger der skal skrabes sammen for at
købe RTR, og dermed en august måned på vand og pasta, tror jeg hellere jeg
ville vælge at downloade den gratis MOD til BF1942 der hedder DesertCombat.

http://www.planetbattlefield.com/bf1942/tweakin/mods/desertcombat/index.shtm

Hektor

Fra : klander

Dato : 29-07-03 14:35

> [...]
jeg
> ville vælge at downloade den gratis MOD til BF1942 der hedder

Hej

Det vil jeg også anbefale, jeg spiller næsten kun DesertCombat.
Du skal bare huske at opdatere BF 1942 til ver 1,4,
det er de samme baner der bruges.
Men du kan en masse nye baner her til både BF1942 og DesertCombat

http://www.bf1942files.com/sort.files?cat=1085

Kurt

Fra : Klaus

Dato : 29-07-03 21:44

> ville vælge at downloade den gratis MOD til BF1942 der hedder
DesertCombat.

Er det ikke kun Multiplayer til netværk samt Internet??

Klaus

Fra : Morten Wulff Nielsen

Dato : 30-07-03 11:12

Klaus wrote:

> Er det ikke kun Multiplayer til netværk samt Internet??

Nej du kan stadig spille det alene derhjemme ligesom originalen.

MVH

Morten