Lyset i mit display på min 6610 flakker...~
Fra : Nikolaj Riis Josephs~

Dato : 29-07-03 11:04

De lysdioder der sidder bag tasteturet på mis nye 6610, skifter mellem to
lysstyrker, det ladder umildbart til at jeg har en løs forbindelse i
telefonen eller lign. lyset skifter ikke ned i styrke efter et bestemt
tidsinterval og jeg kan af og til få den til at lyse kraftigt ved at presse
lidt på coveret. Nogen dar har en anden forklaring end at det må være en løs
forbindelse, og at jeg hellere må få smidt den til repperation....?

VH
Nikolaj Riis Josephsen

Fra : Mic\(2860\)

Dato : 29-07-03 13:03

"Nikolaj Riis Josephsen" <NO_SPAMnrjosephsen@jyde.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
løs
> forbindelse, og at jeg hellere må få smidt den til repperation....?
-------------------------------------

Jeg har samme problem, men min telefon kom tilbage fra rep med svaret
"fejler intet"...

/Mic

Fra : Blix

Dato : 29-07-03 16:25

Har også selv lige haft det problem, og min er var kun 1 mdr gammel da. Gik
ned i butikken og fik dem til at sende den ind hvor de fandt en løs
forbindelse og samtidig opdaterede de den, så har ikke siden haft de
problemer med fx at den slukker/tænder når man skriver sms, tabte
forbindelse hele tiden når man ringede og slukkede. tror det er generelt for
6610 for en kammerat som har de samme problemer og han har lige sendt sin
ind også.

hilsen lean

ps: ventetiden for mig for at få den tilbage var 3uger :( var heldigvis på
ferie hvor jeg brugte min gamle nokia 3210 (se det er kram :) )

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 29-07-03 17:06

On Tue, 29 Jul 2003 17:24:48 +0200, "Blix" <lean@kolsen.dk> wrote:

> [...]
>6610 for en kammerat som har de samme problemer og han har lige sendt sin

Lyder meget betryggende når at jeg har bestilt en 6610, forventer lidt
at jeg render ind i den samme ballade.
Flemming Jacobsen

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 29-07-03 19:54

"Thunderbird[7100]" wrote in message
> Lyder meget betryggende når at jeg har bestilt en 6610, forventer lidt
> at jeg render ind i den samme ballade.

Sikkert! Jeg kan da lige tilføje at jeg OGSÅ har det omtalte problem.... Jeg
gik ned med den i EMTS, fik den lavet, og var glad! Problemet kom dog igen
efter en måneds tid...... såh?

Hygge....
Daniel

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 30-07-03 12:06

On Tue, 29 Jul 2003 20:53:41 +0200, "Daniel Alstrup" <nospam@nospam.com>
wrote:

> [...]
>gik ned med den i EMTS, fik den lavet, og var glad! Problemet kom dog igen

Kan ske at der måske er lavet på de telefoner der kommer på markedet nu
af 6610'eren. Håber ihvertfald på at jeg kan slippe for den ballade.
Flemming Jacobsen

Fra : Nikolaj Riis Josephs~

Dato : 30-07-03 15:29

Jeg

> Kan ske at der måske er lavet på de telefoner der kommer på markedet nu
> af 6610'eren. Håber ihvertfald på at jeg kan slippe for den ballade.
Min 6610 er kun ca. 3 uger gammel (software 4.74), så det skulle være noget
meget nyt at fejlen er blevet rettet fra nokias side. :(

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 30-07-03 23:26

On Wed, 30 Jul 2003 16:28:38 +0200, "Nikolaj Riis Josephsen"
<NO_SPAMnrjosephsen@jyde.dk> wrote:

>Jeg
>igen

>Min 6610 er kun ca. 3 uger gammel (software 4.74), så det skulle være noget
>meget nyt at fejlen er blevet rettet fra nokias side. :(

Har haft snakket med Orange og Telekæden om det problem som folk har
nævnt herinde.

Min lokale Orange kender ikke noget til,mens at min lokale Telekæde
mente at der var noget om sagen men at de ikke kunne gøre noget ved det,
samtidigt med hævdede ekspedienteten at hendes 6610 ikke fejlede noget.
Flemming Jacobsen

Fra : Lars

Dato : 30-07-03 15:34

> Kan ske at der måske er lavet på de telefoner der kommer på markedet nu
> af 6610'eren. Håber ihvertfald på at jeg kan slippe for den ballade.

Apropos problemer med 6610.

Er der nogle der har problemer med tasterne.
Min øverste række af taster er meget træge i det.
Nu er tlf jo også 3 mdr gammel.

hilsen Lars