Nokia 8210 display kontrast
Fra : snusken

Dato : 29-07-03 10:56

Baggrundskontrasten på min 8210 display er blevet mørkere, hvordan kan
det justeres eller skal hele displayet skiftes ??

mvh Eric

Fra : JMo.

Dato : 29-07-03 17:18

snusken <snusken@REMOVETHISpc.nu> wrote in

> Baggrundskontrasten på min 8210 display er blevet mørkere, hvordan kan
> det justeres eller skal hele displayet skiftes ??

Hvis den langsomt er blevet dårligere, tyder det på et slidt display (har
det evt. ligget meget i solen??).

Der kan justeres på det - men om det er nok i dit tilfælde er så
spørgsmålet. Desværre er justering ikke lige til; det kræver adgang til
Nokias service-software (WinTesla) og det rette datakabel. Prøv evt. at
høre en unlock'er om han kan gøre det billigt.

Fra : snusken

Dato : 29-07-03 19:25

Nej, displayet har ikke ligget i direkte sol, men det har ændret sig
gradvist til mere mørk baggrund. På linier med mest tekst trækkes der
mere baggrundskontrast til højre for teksten..

mvh Eric

Fra : JMo.

Dato : 29-07-03 19:31

> Nej, displayet har ikke ligget i direkte sol, men det har ændret sig
> gradvist til mere mørk baggrund. På linier med mest tekst trækkes der
> mere baggrundskontrast til højre for teksten..

Blot en tanke: Er der nogen her i gruppen der har været ude for at en slidt
elastrom kunne give samme symptom? Eller er jeg for langt ude i hampen her?