Nokia 5100
Fra : TT

Dato : 29-07-03 10:53

Hej NG

Jeg har et problem vedr.min nokia 5100. Når jeg sender en sms besked bliver
der sendt en kopi af den til en
mappe der hedder sendte beskeder. Kan man ikke gøre noget så den ikke laver
denne kopi. Da det jo fylder.

På forhånd tak

TT

Fra : Ukendt

Dato : 29-07-03 12:17

"TT" <tt@tt.pl> wrote in message
> [...]
bliver
> der sendt en kopi af den til en
> mappe der hedder sendte beskeder. Kan man ikke gøre noget så den ikke

Det samme på min 3510i. Synes ikke at kunne finde nogen indstillinger.
Heldigvis kan man slette dem alle sammen på én gang.

Mvh
FB
--
Gratis SMS? Gratis Unlock? Gratis Java spil til din mobil?
--> www.DontDoIt.dk <-- Lidt af hvert til din mobil