Orange taletid i udlandet.
Fra : Fischer

Dato : 29-07-03 10:43

I foråret kunne TDC mobiltid bruges i udlandet som det første danske ægte
taletidskort.
Nu følger Orange så med, og nu kan JustTalk og JustGo benyttes i en række
lande (Sverige, Norge, Holland, Belgien, Spanien, Portugal, Tyrkiet og
Østrig).
Priserne ligner meget dem fra Mobiltid (høje), dog er det billigere at
modtage opkald i udlandet med Orange end med Mobiltid.

*Fischer

Fra : Rainer Schöbe

Dato : 29-07-03 11:27

Hej!

Fischer wrote:
> Nu følger Orange så med, og nu kan JustTalk og JustGo benyttes i en
> række lande (Sverige, Norge, Holland, Belgien, Spanien, Portugal,
> Tyrkiet og Østrig).

Mayday vil kunne bruges i udlandet fra 01/09-03, og jeg håber at orange.dk har
fundet en "partner" i Tyskland indtil denne dato.

> Priserne ligner meget dem fra Mobiltid (høje), dog er det billigere at
> modtage opkald i udlandet med Orange end med Mobiltid.

Forhåbentligt bruges der ikke "billige" veje til udlandet. Konsekvenserne var at
der ikke kan ses hvem der ringer op, fordi nummeret tabes ved billig routing.

--
Rainer Schöbe (Germany)
using o2 (Germany) GPRS