Brothers keeper og iPAQ
Fra : John Rasmussen

Dato : 29-07-03 08:46

Hej er der nogen der kan hjælpe mig.
Jeg har fået en iPAQ og vil nu gerne have mulighed for at læse mine
slægtsdata på den, når jeg er på arkivet.
Er der nogle der ved hvor jeg kan finde eller købe noget programel til
iPAQen således at det bliver muligt at se mine data fra Brothers Keeper. Jeg
mener der findes noget hvor man overfører en gedcom fil fra PCen til iPAQen
og så kan et program i denne læse sådan en fil.
Hilsen John

Fra : Ole Gyldenløve

Dato : 29-07-03 15:55

"John Rasmussen" <john.rasmussen@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har fået en iPAQ og vil nu gerne have mulighed for at læse mine
> slægtsdata på den, når jeg er på arkivet.
Jeg har eksporteret mine data i html-format og lagt dem over på min
iPAQ. Det virker fint, men hvis der er nogle der har en anden løsning
vil jeg også meget gerne høre om det.

mvh
Ole

Fra : Jens Gibe

Dato : 29-07-03 17:17

On Tue, 29 Jul 2003 16:55:00 +0200, "Ole Gyldenløve"
<ole@*fjern*gyldenlove.dk> wrote:

>"John Rasmussen" <john.rasmussen@privat.dk> skrev i en meddelelse

Hvad er en iPAC ???

M.v h. Jens Gibe

Fra : Ole Gyldenløve

Dato : 29-07-03 17:30

"Jens Gibe" <gibe1@adr.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad er en iPAC ???
Det er en håndholdt computer:
http://www.hp-expo.com/dk/dan/commercial/handhelds/entry.html

mvh
Ole

Fra : John Rasmussen

Dato : 29-07-03 20:17

Jeg har i mellemtiden fundet lidt på adressen
http://www.rootsforum.com/archives/news0051.htm men jeg er ikke sikker på om
det er noget der kan bruges

Fra : Krabsen

Dato : 29-07-03 21:14

Til Palm pilot ( en anden håndholt computer ) findes MyRoots fra Tapperware.
Jeg ved ikke, om de også har en version til iPaq.

www.palmgear.com

mvh
Krabsen

Fra : Tom Stryhn Sr.

Dato : 29-07-03 21:44

Der findes også GedStar Plus
(GEDCOM import is also supported from any GEDCOM-compatible family tree
program).
se
http://store.whollygenes.com/Detail.bok?no=14
eller
http://www.ghcssoftware.com/gsplus.htm

Sinceramente / Bien à vous / Seu sincerely

Tom Stryhn
stryhn@email.dk
http://www.tom-stryhn.dk ( ny side )
last update / sidst opdateret 25.07.2003

Fra : Ukendt

Dato : 07-08-03 20:45

Der findes flere købeprogrammer

http://www.legacyfamilytree.com/PocketGenealogist.asp