MS Windows
briani 27239
Fejl i Usbohci.sys
Fra : Brian Hansen

Dato : 29-07-03 01:57

Hej ..

Jeg har en fejl i Usbohci.sys der gør at min computer går ned ind imellem.
Jeg har prøvet forskelligt uden held. Jeg kører med windows XP med usb 1
porte. Er der nogen der kender problemet, og evt.har en løsning på det ???

Mvh

BH

Fra : Leo E

Dato : 29-07-03 09:53

"Brian Hansen" <Brian@hansen.dk> wrote in message news:<bg4gp6$2m71$1@news.cybercity.dk>...
> [...]
> porte. Er der nogen der kender problemet, og evt.har en løsning på det ???

Kør sfc /scannow med win cd´en i, så scanner den systemfilerne
og reparerer dem
Hilsen: Leo