MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Rydde op i Xp Pro
Fra : Nederbasse

Dato : 28-07-03 22:56

Hej Gruppe
Findes der et program der kan rydde op i Windows XP Pro som fx. Regclean.
Jeg har problemer med at opdatere DirectX fordi softwaren jeg vil installere
ikke er godkendt til XP, altså DirectX !! Så der må være noget snavs på mit
system et eller andet sted.

Lars

Fra : webfactor

Dato : 29-07-03 02:31

"Nederbasse" <lane@NOHAMjubiipost.dk> wrote in message
> [...]
installere
> ikke er godkendt til XP, altså DirectX !! Så der må være noget snavs på

Så kan du prøve den her rengøringsmaskine og se om det hjælper.
http://www.superlogix.net/index.asp
Hej
www.webfactor,dk

Fra : Leo E

Dato : 29-07-03 04:58

> [...]
> ikke er godkendt til XP, altså DirectX !! Så der må være noget snavs på mit
Du kan også prøve at installere softwaren, xp kommer mange gange med den melding
du nævner, uden det betyder noget.
Hilsen: Leo