Web SMS'er
Fra : Trine

Dato : 28-07-03 21:37

Nogen der kender en web SMS service der er gratis - og som fungerer ?

Har Telmore web SMS ?
...og kan man bruge den via et af deres 0-abonnement SIM kort/numre ?

Hygge

Fra : Søren Blom

Dato : 28-07-03 21:53

"Trine" <Trine@Trine.> skrev
> Nogen der kender en web SMS service der er gratis - og som fungerer ?
>
> Har Telmore web SMS ?
> ..og kan man bruge den via et af deres 0-abonnement SIM kort/numre ?

Den er der vist ikke flere tilbage af, ikke, hvis du vil sende ubegrænset
mængder af smser gratis, men kik i gruppen, spørgsmålet besvares jævnligt.
Sidst jeg så efter, havde Telmore web-sms, men det er ikke gratis, der
bliver trukket 20 øre fra din konto hver gang du sender en sms fra web.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : BG

Dato : 15-08-03 11:40

On Mon, 28 Jul 2003 20:37:14 +0000 (UTC), Trine <Trine@Trine.> wrote:
>Nogen der kender en web SMS service der er gratis - og som fungerer ?

Jeg har tidligare skrivit at du kan

pröve og registrere deg på

http://2sms.tk

Det er en webtjenste hvor du kan sende 50 SMSer/uge og det er en
indonesisk firma der står bag, 1rstwap heder firmaet.

Du kan sende til alle danske GSM-netter

Du kan skrive alle 160 char. Der er kun reklame hvis du har mer en 35
char tilbage.

Börje, fra Sverige (undskyld sprogfeile)

Fra : Claus Andersen

Dato : 22-08-03 10:41

Hej

Du kan også kikke på

http://www.sms1919.dk/

Det er dog lidt irriterende, der bliver føjet en ekstra tekst bagved din
tekst fx.
"Hej jeg kommer om 1 time for at besøge dig" Når modtageren får denne kan
der så fx stå "Hej jeg kommer om 1 time for at besøge dig sammen med 10
andre" Jeg har aftalt med min kone, som jeg bruger denne forbindelse med, at
alt hvad der er inden for parentes er hvad jeg har skrevet.
Jeg ved ikke om du kan bruge det, men det er i hvertfald helt gratis.

God fornøjelse

Claus