Hvilket stof?
Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 28-07-03 21:23

Jeg har lige læst lidt af en artikel om en "ny" energikilde - og
selvfølgelig glemt det igen 30 minutter senere...

Stoffet skulle befinde sig i havet i omkring 400 meters dybde, ligne is og
være omtrent 30 gange hårdere end samme.

Har I nogen bud?

Fra : Torben Simonsen

Dato : 28-07-03 21:31

"Henrik Steen Larsen" <slet.hsl.@code12.dk> writes:

> [...]
>
> Stoffet skulle befinde sig i havet i omkring 400 meters dybde, ligne
> is og være omtrent 30 gange hårdere end samme.

Det lyder som om, at det kunne være methan-is. Det findes på havbunden
forskellige steder i verden.

--
-- Torben.

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 28-07-03 21:46

> Det lyder som om, at det kunne være methan-is. Det findes på havbunden
> forskellige steder i verden.
>
> --
> -- Torben.

Det var det det var