MS Windows
briani 27239
Opkaldsforbindelse og internet over LAN i ~
Fra : Prankster Kineses

Dato : 28-07-03 21:26

Hej NG.

Jeg har bøvlet med at få Explorer til at benytte både en opkaldsforbindelse
via modem og internetforbindelse over LAN, så man selv kan vælge, eller
endnu bedre: Modemforbindelsen oprettes kun hvis LAN-forbindelsen ikke
findes.

Men jeg kan simpelthen ikke få LAN muligheden til at køre. Under
"Forbindelser" menuen i Explorer har jeg prøvet at tilføje en
"bredbåndforbindelse som altid er tilgængelig" men det munder ud i en
meddelse om at forbindelsen allerede er oprettet. Men muligheden dukker bare
ikke op i dropdown menuer over forbindelser, kun opkaldsforbindelsen til TDC
over modem findes.

Det skal lige siges, at der faktisk er forbindelse til internettet, da jeg
kan pinge f.eks. www.politiken.dk, men problemet er tilsyneladende at få
Explorer til at forstå, at den skal benytte denne forbindelse. Den popper i
stedet op med en "kan ikke oprette forbindelse til internet" fejl og så
vinduet hvor man kan vælge en opkaldforbindelse.

Nogle forslag til hvad jeg gør galt?

Mvh.

Kasper

Fra : jens

Dato : 28-07-03 21:57

"Prankster Kineses" <spam.me.senseless@spam.spam> skrev i en meddelelse

> Nogle forslag til hvad jeg gør galt?

Du mangler et "v" i registrer automatisk indstillinger, i den nederste "lan
del".

Her virker det nemly fint.

Mvh Jens

Fra : Kasper Kristensen

Dato : 29-07-03 17:09

"jens" <mkg@jellingnet.dk> wrote in message

> Du mangler et "v" i registrer automatisk indstillinger, i den nederste
"lan
> del".
>
> Her virker det nemly fint.
>
> Mvh Jens

Nix, det er sat til.

Kasper

Fra : jens

Dato : 29-07-03 09:17

"Kasper Kristensen" <spam_me_senseless_khk@mindgroup.dk> skrev i en

> Nix, det er sat til.

Ok, det var den nemme .....
Hvilken lanforbindelse er der ? en router eller en switch eller hur ?

Mvh Jens

Fra : Kasper Kristensen

Dato : 29-07-03 18:44

> "Kasper Kristensen" <spam_me_senseless_khk@mindgroup.dk> skrev i en

> Ok, det var den nemme .....
> Hvilken lanforbindelse er der ? en router eller en switch eller hur ?
>

> Mvh Jens

Jeg tror det er en router, men da det er boligforeningen der står for det,
har jeg ikke så meget styr på det.

Men jeg tror slet ikke det er her fejlen skal findes. Som sagt virket nettet
faktisk, da jeg kan pinge diverse steder, og f.eks. Messenger virker også.

Det må være et eller andet i Explorers indstillinger som er galt.

Kasper