Camping i jylland??
Fra : Brian Byskov

Dato : 28-07-03 21:02

Hej til gruppen

Jeg har et vennepar som skal på campingtur i jylland i (hytte) og de
medbringer deres Labrador " Balder" og jeg vil gerne spørge jer herinde om i
har kendskab til velegnede campingpladser hvor stedet er særdeles egnet til
hunde.

mvh. Brian

Fra : Anette korsgaard

Dato : 28-07-03 22:32

Mon, 28 Jul 2003 22:02:14 +0200, skrev Brian Byskov følgende :

> [...]
>har kendskab til velegnede campingpladser hvor stedet er særdeles egnet til

I Randbøldal er der en campingplads, som både har badesø til
børnene (og de voksne) og til alle sider er omgivet af skov, hvor
man kan lufte hund. Måske var det noget?
--
Varme sommerhilsner
Anette

Da en sag kan ses fra flere sider, vil jeg bede tilhørerne
om at sætte sig i en rundkreds.
citat:Robert Storm Petersen

Fra : Tine Jensen

Dato : 28-07-03 22:55

Hej Brian og venner,

"Brian Byskov" skrev i en meddelelse:

> [...]
> har kendskab til velegnede campingpladser hvor stedet er særdeles egnet

For snart mange år siden var jeg i Juelsminde og træne hund. Vi boede i den
forbindelse på campingpladsen og der var rigtig skønt. Lige ned til vandet
og med fine luftemuligheder. Ved ikke om de har hytter, men det er da værd
at undersøge det.

Rigtig god ferie til vennerne og Balder,

Tine.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 29-07-03 07:38

"Brian Byskov" <Bysse@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> har kendskab til velegnede campingpladser hvor stedet er særdeles egnet

Hej Brian

Jesperhus camping er også meget hundevenlig, og de har et stykke af pladsen,
som de henviser hundefolk til, så de ligger forholdsvis samlet. Således har
folk som er bange for hunde, også mulighed for at undgå dem.

M.V.H.....Benny..

Fra : Søren Rasmussen

Dato : 29-07-03 07:52

Glem alle de andre - kom til Hampen Camping, som ligger syd for Silkeborg.
Hampen Sø er en pragtfuld badesø (osse til hunden) som ligger lige ved
hærvejen, - og hele området er præget af heder, store skove, søer og bakker
med masser af de smukkeste landskaber i Danmark hvor hund og ejer vil kunne
få endeløse gåture. Hampen ligger midt i alting med ½ time til Legoland, tre
kvarter til Århus og en time til Vesterhavet... og så får man at se, hvad
folk mener, når man siger 'helt ude i Hampen..."...
http://www.hampencamping.dk/

Soren Rasmussen