MS Windows
briani 27239
XP problem ved søgning efter tekstfiler so~
Fra : paul

Dato : 28-07-03 20:57

Jeg bruger XPproSP1.

På min bærbar virker tekstsøgning som det skal.

På den store stationær virker det også, men resultatvinduet forsvinder straks, -for
hurtigt til at jeg kan læse resultaterne.

Nogen der har oplevet det samme?

Fra : paul

Dato : 29-07-03 10:20

Hvis nogen kan anbefale en sharewareutility, som let gennemsøger alle txt-filer på
harddisken, ville jeg også være meget interesseret. XP's egen er måske ikke værd at
slås for?

Fra : Lars Stokholm

Dato : 29-07-03 10:31

In dk.edb.system.ms-windows, paul wrote:

>Hvis nogen kan anbefale en sharewareutility, som let gennemsøger alle txt-filer på
>harddisken, ville jeg også være meget interesseret.

Tjo det kan jeg da godt. Det bliver det samme program som jeg
anbefaler til meget andet: Total Commander <http://www.ghisler.com/>.

>XP's egen er måske ikke værd at slås for?

Hvis ikke man har problemer med den, så er der vist ikke noget galt
med den, bortset fra at jeg tvivler på, at man kan bruge søgeredskaber
som *, ?, \n, \t osv., som man kan i Total Commander.

--
Lars Stokholm

The case of George the Wipe, oh God I can't stop laughing,
this sense of humour of mine, it isn't funny at all. (KT)

Fra : paul

Dato : 29-07-03 20:38

Tak. Totalcommander ser interessant ud.
Ellers har jeg fundet ud af at XP's tekstsøgning kan bruges hvis man husker at
specificere at den kun skal kigge i txtfiler.
Når man ikke gør det ramler den måske ind i filer, som får søgningen til at crashe.