stakkels hvalp
Fra : Bolette Nielsen

Dato : 28-07-03 20:52

Godaften

Her til aften skulle jeg til hundetræning med Nicki. Da vi kom derud var
holdet før os ikke helt færdig ( et hvalpe hold ). Trænerne var meget
koncentreret om en lille toller hvalp, som bare sad og ikke kunne forstå
noget som helst.

Da ejeren kom ud med hvalpen spurgte vi hvad der dog var i vejn, for noget
kunne vi da se der var galt. Det viste sig så, at hele hundens tissemand med
kugler og det hele var faldet ud at forhuden, det så ret vemmeligt ud.
Hunden så heldigvis ikke ud til at ha' smerter.

Jeg hørte så senere at alt var gået i orden igen, men det var da noget meget
mærkeligt noget, tænk at det kan ske, har nogen herinde hørt om ligende
tilfælde

Ejeren ville flugs tage hunden til dyrlægen.

Mange hilsner fra

Bolette

Fra : mathilde

Dato : 28-07-03 22:17

Det lyder godt nok væmmeligt, uanset om hunden havde ondt eller ej!

Jeg ville da godt have en up-date næste uge efter træning, hvis det er
muligt?

Mathilde.

http://www.kandu.dk/

Fra : x Vuf x

Dato : 28-07-03 22:31

Mon, 28 Jul 2003 21:52:05 +0200, Bolette Nielsen wrote:

>Det viste sig så, at hele hundens tissemand med kugler og det hele
>var faldet ud at forhuden, det så ret vemmeligt ud.
>Hunden så heldigvis ikke ud til at ha' smerter.

Det er altså ikke hundens "kugler", der var med ude. Det er den "tværstang",
der bruges til at "hænge" med tæven.

>Jeg hørte så senere at alt var gået i orden igen, men det var da noget meget
>mærkeligt noget, tænk at det kan ske, har nogen herinde hørt om ligende
>tilfælde

Ja. En overivrig lille han, der gerne vil parre.

>Ejeren ville flugs tage hunden til dyrlægen.

Det er slet ikke nødvendigt. En kold fugtig klud til at køle tisseren ned,
og problemet er løst i no time!

--
Mvh Sonja P. sonpet@***pc.dk http://www.sonpet.dk

En, der intet ved og ved, at han/hun intet ved, ved mere end en,
der intet ved og ikke ved, at han/hun intet ved.

Fra : mathilde

Dato : 29-07-03 09:23

Okay, så lyder det ikke så voldsomt:))

Mathilde.

Fra : Leyna

Dato : 29-07-03 09:30

On Mon, 28 Jul 2003 23:31:00 +0200, x Vuf x <nospam@sonpet.com> wrote:

>Det er altså ikke hundens "kugler", der var med ude. Det er den "tværstang",
>der bruges til at "hænge" med tæven.

Ahhhh, jeg sad godt nok og fik et mærkeligt billede i hovedet, da jeg
læste denne post første gang. Jeg så for mig, at denne hanhund slet
ikke behøvede at blive kastreret, men selv havde "tabt" det hele ud på
jorden.

>Ja. En overivrig lille han, der gerne vil parre.

Der er vel blot tale om en erektion, ikk'?
Er det ikke meget normalt at hvalpe får det? Vaks havde sin første i
13-14-ugers alderen, og han vidste slet ikke hvad han nu skulle stille
op. Han gik et par skridt, men satte sig så lige på måsen og kiggede
undrende ned mellem forbenene for at se, hvad det dog var for en
underlig ting der skete dernede. Det så faktisk ret morsomt ud, men
hunden var helt i vildrede over det skete, og han kunne i hvert fald
slet ikke GÅ, når den sad dér!

>Det er slet ikke nødvendigt. En kold fugtig klud til at køle tisseren ned,
>og problemet er løst i no time!

Det undrer mig, at der ikke har været nogen til hundetræningen der har
kunne spotte, hvad det var der foregik...
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Georg

Dato : 29-07-03 13:31

Ligesom Sofus Labrador. Han er tit "glad" kan man se, og så sidder han bare
der med den stikkende ligefrem med forhuden blottet. Han er begyndt at
strejfe, så mon ikke han har en ide om hvad han også kan bruge den til

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 29-07-03 15:31

"Georg" <linesnuden@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Ligesom Sofus Labrador. Han er tit "glad" kan man se, og så sidder han
bare
> der med den stikkende ligefrem med forhuden blottet.

Hejsa

Det gør Nicki skam også, men det så virkelig dramatisk ud, det hele hang
bare på den lille hund.

Mathilde skrev:
>Jeg ville da godt have en up-date næste uge efter træning, hvis det er
>muligt?

Desværre er det ikke muligt at fortælle hvad der vider skete, for det var
nemlig sidste trænings gang i går, men jeg går stærkt udfra at det er det
som sonja beskerv

Sonja skrev:
>Det er altså ikke hundens "kugler", der var med ude. Det er den
"tværstang",
>der bruges til at "hænge" med tæven.

okay, der kan man bare se, det lignede nu dens "kugler"

Layna skrev:
>Det undrer mig, at der ikke har været nogen til hundetræningen der har
>kunne spotte, hvad det var der foregik...

Det undrede også mig lidt i starten, men så var det jeg kom til at tænke på,
fordi de er hundetræner, ved de jo ikke alt. Og hertil skal det lige nævnes
at de begge to der har hvalpe holdet før os, er ret nye

Mange hilsner fra

Bolette

Fra : x Vuf x

Dato : 01-08-03 08:22

Tue, 29 Jul 2003 16:31:22 +0200, Bolette Nielsen wrote:
> [...]

>som sonja beskerv

>okay, der kan man bare se, det lignede nu dens "kugler"

Jamen jeg var da heller ikke klogere, første gang jeg så det.
Men det er altså fakta.