Installations diagram til Webasto LO 2303
Fra : Hans-Henrik Andresen

Dato : 28-07-03 20:35

Hej,

Jeg har et gammelt webasto LO 2303 oliefyr til at ligge, men kan ikke få det
til at andet end at blæse koldt luft - er der en der har en manual eller
installations vejledning, alternativt ved hvor en sådan kan skaffes ?

/HHA

Fra : Bo

Dato : 29-07-03 09:36

Kig på:
http://www.webasto.dk/

Venlig hilsen
Bo

Fra : Hans-Henrik Andresen

Dato : 29-07-03 09:46

"Bo" <greybeardet@hotmail.com> wrote in message
> Kig på:
> http://www.webasto.dk/
>
> Venlig hilsen
> Bo

Hej Bo,

jeg har forsøgt at skrive til dem, men de svarer ikke på min mail :(

(Måske pga. ferie)

/HHA