Valg mellem Pro@acces & Netexpress
Fra : IceKiller

Dato : 03-04-01 17:23

Jeg står og vælger mellem
Pro@acces 512/512
eller
Netexpress 1024/256

Hvilken skal man vælge

Mine Krav:

1: Åben router
2: Skal kunne køre ICQ
3: Skal have 2 pc'er koblet i routeren
4: Skal kunne køre ftp

Kan I hurtigt nævne fordele/ulemper!

Mike

Fra : Carsten Matzon

Dato : 03-04-01 18:38

On Tue, 3 Apr 2001 18:23:06 +0200, IceKiller wrote
(in message <9actfu$5v$1@news.inet.tele.dk>):

> Jeg stÂr og vÊlger mellem
> Pro@acces 512/512
> eller
> Netexpress 1024/256
>
> Hvilken skal man vÊlge

> Kan I hurtigt nÊvne fordele/ulemper!

Kort fortalt så er der en router med til begge med du må selv pille ved den
der er med til NE2.Så vælg du NE2 som er det bedste og eneste rigtige når du
har de krav som du har....

Carsten

Fra : Johnny Berggren

Dato : 04-04-01 22:09

Jeg er helt enig. Pro@cces kan du ikke selv ændre på routeren og for at få
TDC til at gøre det koster det 950,- plus moms. NE2 kan du selv sætte
routeren til og være helt åben hvis du vil. Plus at NE2 er blevet noget
billigere end Pro@cces den er med de nye priser.

--
Johnny Berggren

Carsten Matzon <carsten@matzon.dk> skrev i en