Der er ikke så meget liv i bundkortet
Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 28-07-03 19:03

Hej NG.
Håber der er nogen der kan hjælpe har lige sat nyt bundkort i min pc der er
lys i en lysdiode men blæseren køre ikke, har prøvet med en anden blæser den
vil heller ikke ..hvad kan der være galt ? Jeg har haft brugt bundkortet før
(men det er ca. ¾ år siden) hvad kan der være galt ?
Bundkortet hedder GA-7ZMMC.

Mvh. Jørgen Nielsen

Fra : Ole Nielsen

Dato : 28-07-03 20:24

Muligvis strømforsyningen i kabinettet.

Mvh
Ole

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 29-07-03 14:58

"Ole Nielsen" <olen@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Muligvis strømforsyningen i kabinettet.
>
> Mvh
> Ole
+++++++++++++++++++
Hej Ole.
Det er også den samme strømforsyningen jeg bruger, som jeg har brugt
tidligere.

Mvh. Jørgen Nielsen

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 28-07-03 20:29

Jørgen Nielsen wrote:
> [...]
> anden blæser den vil heller ikke ..hvad kan der være galt ? Jeg har
> haft brugt bundkortet før (men det er ca. ¾ år siden) hvad kan der

Jeg har haft samme problem for en måneds tid siden, hvor jeg skulle bruge en
bundkort der havde ligget lidt. Det viste sig at jeg var kommet til at
stramme skruerne for meget, hvilket resulterede i, at bundkortet
kortsluttede. Så snart skruerne blev løsnet var der ingen problemer

Et forsøg hver...

--
Martin K

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 29-07-03 15:00

"Martin Kirschmeyer" <kirschmeyer@REMOVE.hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> stramme skruerne for meget, hvilket resulterede i, at bundkortet
> kortsluttede. Så snart skruerne blev løsnet var der ingen problemer

Hej Martin.
Jeg prøvet at sætte strøm til uden at bundkortet sad skruet fast, men ved
ikke om det skal skrues fast før man kan prøve sådan.

Mvh. Jørgen Nielsen