Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fotopatron i Lexmar 3200
Fra : Lars Hjortø

Dato : 28-07-03 18:41

Hej med jer.

Er der nogen her der har erfaring med fotopatron i en Lexmark 3200? Jeg har
fået en foræret og vil bruge den til fotoprinter men vil lige høre om der er
nogen der har såvel gode som dårlige erfaringer med det.
Håber der er nogen der kan svare.

Venlig hilsen Lars

Fra : Anders Lund

Dato : 29-07-03 10:11

"Lars Hjortø" <lars.hjortoe@nospam.tele.dk> wrote in message
> Er der nogen her der har erfaring med fotopatron i en Lexmark 3200?

Nej.

> Jeg har
> fået en foræret og vil bruge den til fotoprinter men vil lige høre om der
er
> nogen der har såvel gode som dårlige erfaringer med det.

Husk at bruge fotopapir - eller hvad det nu hedder.

Fra : Lars Hjortø

Dato : 29-07-03 16:13

Ok, jeg formulerer spørgsmålet på en anden måde... HVIS der er nogen her der
har erfaringer med fotopatron i en Lexmark 3200 vil jeg gerne høre om det er
noget der kan bruges.

Venlig hilsen Lars.