MS Windows
briani 27239
Lukker ned uønsket
Fra : Jensen

Dato : 28-07-03 18:40

Kører Win XP. ca 20 minutter eftefr at være gået på nettet spørger den
om jeg vil fortsætte eller llukke ned. Det er sket jeg har overset
beskeden og så har den automatisk lukket ned. Hvad kan jeg gøre for at
undgå det? Formoder der er en eller anden indstilling, der skal pilles
ved, men hvor? Venligst Jørgen Jensen.

Fra : Søren Blom

Dato : 28-07-03 19:42

"Jensen" <ppanter(nospam)@City.dk> skrev >
> [...]
> beskeden og så har den automatisk lukket ned. Hvad kan jeg gøre for at
> undgå det? Formoder der er en eller anden indstilling, der skal pilles

Har du overlocket din processor, for det kan godt virke som om at det er
fordi din computer bliver for varm?

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Jensen

Dato : 28-07-03 22:06

>"Jensen" <ppanter(nospam)@City.dk> skrev >
>
>Har du overlocket din processor, for det kan godt virke som om at det er
>fordi din computer bliver for varm?
Jeg beklager - jeg fik vist ikke forklaret mig godt nok. Det, cdder
lukker ned, er internetforbindelsen. V.h. Jørgen

Fra : Jean

Dato : 28-07-03 22:32

Jensen skrev:
> Jeg beklager - jeg fik vist ikke forklaret mig godt nok. Det, der
> lukker ned, er internetforbindelsen. V.h. Jørgen

Prøv højreklik på Internet Explorer og så egenskaber --> Forbindelser -->
Marker derefter din opkaldsforbindelse og klik så på "Indstillinger" -->
Avanceret og så fjern krydset i "Afbryd forbindelsen, hvis den ikke bruges i
20 minutter, så "ok" og så "ok" og "ok"....

Jeg kan umiddelbart ikke se andre muligheder, da det er den eneste
standardindstilling, som kan lukke en internetforbindelse ned....

Håber det hjælper! Lad mig høre om det gør..

Mvh Jean

Fra : Jensen

Dato : 29-07-03 20:37

>Håber det hjælper! Lad mig høre om det gør..
>
>Mvh Jean

Kære Jean.
Ja, den var lige netop sat til at afbryde efter 20 minutter. Tak for
hjælpen. Jørgen.