Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Kommentarer ønskes
Fra : Henrik Stidsen

Dato : 28-07-03 17:40

http://www.hs235.dk/gfx/blog/eiffel-nord.640.jpg

Billedet er taget uden at kigge i søgeren (det var ikke muligt pga.
hegn osv) så kompositionen og fokus er rimelig tilfældig.

Billedet er taget i foråret 1999 og er først scannet ind for nylig,
alderen kan godt fornemmes på billedet.

Nerd is a word only used by those who can’t pronounce ’Intellectual’.
- http://query.dk/permlink.php?link=1058129898

Fra : Torben

Dato : 28-07-03 18:02

Hvad skal billedet fortælle ?
hvad jeg går ud af billedet er følgende
- uklar
- ulækker (skoderne)
- uklar historie (intetsigende) (jo kan godt se det er tårnet i paris, men
hvad vil du fortælle med det ?)

forslag til titel "skoder på verdes tag" )

Hilsen Torben

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 28-07-03 18:12

"Torben" <rubyto@image.dk> wrote in

> Hvad skal billedet fortælle ?

Tjaa, nu er det jo bare et "turist" billede så om det skal fortælle
det helt store ud over "se, jeg har været oppe i Eiffeltårnet" ved
jeg ikke - det har jeg ikke lige overvejet.

> hvad jeg går ud af billedet er følgende
> - uklar

Hvilket dels er fordi kamerat har fokuseret på kanten istedet for
jorden og dels fordi det er scannet ind på en scanner der taber i
konkurencen om at være verdens bedste.

> - ulækker (skoderne)
> - uklar historie (intetsigende) (jo kan godt se det er tårnet i
> paris, men hvad vil du fortælle med det ?)
>
> forslag til titel "skoder på verdes tag" )

Hva med - "er du sikker ?"

Fra : Torben

Dato : 28-07-03 18:41

> "Torben" <rubyto@image.dk> wrote in

> Hva med - "er du sikker ?"

kanon titel )

Fra : Michael Petersen

Dato : 28-07-03 19:45

> Tjaa, nu er det jo bare et "turist" billede så om det skal fortælle
> det helt store ud over "se, jeg har været oppe i Eiffeltårnet" ved
> jeg ikke - det har jeg ikke lige overvejet.

men hvorfor poster du det? Bare for at fortælle at du har været i Paris i
1999?

??

Mvh, Michael Petersen

Fra : Olesen

Dato : 28-07-03 20:04

"Michael Petersen" <micFJERN@reflector.dk> skrev i en meddelelse

> men hvorfor poster du det? Bare for at fortælle at du har været i Paris i
> 1999?
>
> ??

Det er der da vel heller ikke noget galt i.
De fleste billeder man ser postet ligner
ofte noget som er uploadet med samme
tanke i baghovedet...

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 28-07-03 22:42

Michael Petersen <micFJERN@reflector.dk> wrote in

> men hvorfor poster du det? Bare for at fortælle at du har været
> i Paris i 1999?

Fordi jeg havde lyst til at genere dig.

Fra : Michael Petersen

Dato : 29-07-03 07:50

d. [DATO] skrev [NAVN] på [ADRESSE] i artiklen [ARTIKEL]:

> Michael Petersen <micFJERN@reflector.dk> wrote in

> Fordi jeg havde lyst til at genere dig.

Det generer skam ikke - jeg tænkte bare - med den fotokvalitet burde du jo
løbe rundt og øve dig i stedet for at bruge tiden på at sidde og poste dine
mislykkede billeder...

Fra : Peter Loumann

Dato : 29-07-03 09:29

On Tue, 29 Jul 2003 08:49:38 +0200, Michael Petersen
<micFJERN@reflector.dk> wrote:

>med den fotokvalitet burde du jo
>løbe rundt og øve dig i stedet for at bruge tiden på at sidde og poste dine
>mislykkede billeder...

Jeg synes det er et spændende foto. Fototeknisk er det ikke specielt
godt. Jeg kunne tænke mig en mere positiv ånd her, en større åbenhed
over for folks forsøg. Det her er ikke en censureret kunstudstilling.
Det er bedre at folk viser deres eksperimenter frem end at de kyses
væk.

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk

Fra : Michael Petersen

Dato : 29-07-03 12:53

> [...]

> over for folks forsøg. Det her er ikke en censureret kunstudstilling.
> Det er bedre at folk viser deres eksperimenter frem end at de kyses

som smiley'en antyder var det skrevet med et glimt i øjet

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 29-07-03 13:58

> som smiley'en antyder var det skrevet med et glimt i øjet

news:BB4B3BCF.EC8C%micFJERN@reflector.dk - hvor siger du smileyen er
? Det indlæg virker *meget* negativt.

Fra : Michael Petersen

Dato : 29-07-03 15:29

> Michael Petersen <micFJERN@reflector.dk> wrote in

> news:BB4B3BCF.EC8C%micFJERN@reflector.dk - hvor siger du smileyen er
> ? Det indlæg virker *meget* negativt.

Jeg misforstår dig måske, men den er til sidst hvor sådan nogle plejer at
være - og med tre prikker foran - i mit cyberunivers betyder nedenstående
'med et glimt i øjet'. Jeg beklager hvis mit indlæg opfattes 'meget
negativt'.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 29-07-03 16:12

> [...]
> plejer at være - og med tre prikker foran - i mit cyberunivers
> betyder nedenstående 'med et glimt i øjet'. Jeg beklager hvis

Øh, der er *ingen* smiley i det indlæg jeg henviste til.

Fra : Michael Petersen

Dato : 29-07-03 17:16

> Michael Petersen <micFJERN@reflector.dk> wrote in

> Øh, der er *ingen* smiley i det indlæg jeg henviste til.

Forvirringen er komplet! Prøv at læse indlæggene igennem. Jeg skriver

> som smiley'en antyder var det skrevet med et glimt i øjet

du skriver

> news:BB4B3BCF.EC8C%micFJERN@reflector.dk - hvor siger du smileyen er
> ? Det indlæg virker *meget* negativt.

godt så - jeg refererer til det oprindelige indlæg - med smiley - som så
således ud:

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 29-07-03 22:55

> godt så - jeg refererer til det oprindelige indlæg - med smiley
> - som så således ud:

Nej, det ser sådan her ud:
---

> [...]
> jeg ikke - det har jeg ikke lige overvejet.

men hvorfor poster du det? Bare for at fortælle at du har været i

Du må indrømme det ikke ligefrem er imødekommende og positivt.

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 30-07-03 00:05

"Henrik Stidsen" <nospamforme@hs235.dk> skrev i en meddelelse

> Du må indrømme det ikke ligefrem er imødekommende og positivt.

I kan blive ved i lang tid, med det her... *S*
--
Med venlig hilsen Fotograf Thomas Lorentsen
www.tholofoto.dk

Fra : Peter Loumann

Dato : 29-07-03 18:36

On Tue, 29 Jul 2003 13:52:35 +0200, Michael Petersen

En smiley klarer ikke alt.

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk

Fra : Michael Petersen

Dato : 29-07-03 19:44

d. [DATO] skrev [NAVN] på [ADRESSE] i artiklen [ARTIKEL]:

> En smiley klarer ikke alt.

Nej, det kan jeg forstå

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 29-07-03 13:57

> Det generer skam ikke - jeg tænkte bare - med den fotokvalitet
> burde du jo løbe rundt og øve dig i stedet for at bruge tiden på
> at sidde og poste dine mislykkede billeder...

Hvis du nu læste hvad jeg skrev så ville du vide at det 1. er et
gammelt billede og 2. er scannet ind for nylig.
Der er altså et par gode grunde til at kvaliteten er som den er. Det
originale billede er meget bedre at se på men det kan jeg jo af gode
grunde ikke poste...

Beklager, jeg har ikke adgang til en bedre scanner.

Fra : Per Bau

Dato : 29-07-03 23:49

"Henrik Stidsen" <nospamforme@hs235.dk> skrev i en meddelelse

> Hva med - "er du sikker ?"

Så burde det se sådan ud

/Per

Fra : max

Dato : 30-07-03 00:28

> Så burde det se sådan ud

> /Per

))-max-

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 30-07-03 15:02

"Per Bau" <perbau@hotmail.com> wrote in

> Så burde det se sådan ud

Har ikke dk.binaer*, hvad har du gjort ved det ?

Fra : Lars [8210]

Dato : 29-07-03 22:47

Henrik Stidsen wrote:
> [...]
> hegn osv) så kompositionen og fokus er rimelig tilfældig.
>
> Billedet er taget i foråret 1999 og er først scannet ind

Hej Henrik

Det er da et fint billeder, der viser, at heller ikke oppe i
Eifel-tårnet - ka' folk lade være at svine.

--
Med venlig hilsen / Best Regards / Gruß

Lars

e-mail: lars9999@NOSPAMexcite.com Remove the obvious.
Besuchen Sie meine Foto-links / Visit my Photo-links /
Besøg min Foto-links:
http://www.fotolinks.dk or http://www.photolinks.dk

Fra : B. Mathias Askholm

Dato : 30-07-03 10:51

> [...]
> hegn osv) så kompositionen og fokus er rimelig tilfældig.
>
> Billedet er taget i foråret 1999 og er først scannet ind for nylig,
----

Billedet som sådan mener jeg er temmelig intetsigende. Men idéen med at tage
billeder uden at se i søgeren er helt OK. Jeg har selv brugt den engang i
et cafeteria hvor jeg sad med ryggen til et par matroner der var i gang med
et måltid. Situationen var ret komisk, men jeg har klausuleret billederne
skønt de er over 20 år gamle.

Vindskibelig hvislen

Børge Askholm

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 30-07-03 15:07

"B. Mathias Askholm" <baskholm@webspeed.dk> wrote in

> Billedet som sådan mener jeg er temmelig intetsigende. Men idéen
> med at tage billeder uden at se i søgeren er helt OK.

Ja hvis man bare har en fornemmelse af hvad man "skyder" på kan man
få nogle rigtig gode billeder ud af det, bl.a. pga. den alternative
vinkel der kan opnåes.

> [...]
> et par matroner der var i gang med et måltid. Situationen var
> ret komisk, men jeg har klausuleret billederne skønt de er over

Klausuleret ?