Bedste trådløse net
Fra : Torben Christofferse~

Dato : 28-07-03 15:05

Jeg skal have en server ud og stå i en garage og ville lige høre hvad der er
bedst til det, skal vel bare bruge et accesspoint og et netkort, der er ca.
40-50 meter og et par vægge det skal igennem.

Venlig hilsen

Torben Christoffersen

Fra : pepsimax

Dato : 28-07-03 15:15

"Torben Christoffersen" skrev d. 28-07-03 15:05 dette indlæg :
> [...]
er ca.
> 40-50 meter og et par vægge det skal igennem.

hej torben
brug linksys wap54g den virker over
hele min grund på små 1000 kv

mvh
pepsimax

http://pepsimax.dk
http://strassmann.dk

http://www.kandu.dk/

Fra : Tommy Larsen

Dato : 28-07-03 22:41

On Mon, 28 Jul 2003 14:14:52 GMT, "pepsimax" <pepsimax.news@kandu.dk>
wrote:

>hej torben
>brug linksys wap54g den virker over
>hele min grund på små 1000 kv

Hej PepsiMax!

Jeg har selv en Linksys, og fra mit "hobby-/nørd-rum" er der ca. 8
meter ind i stuen - hvis min bærbare vender den ene vej på sofabordet,
kan jeg slet ikke få forbindelse, vender jeg den 90 grader kører den
22+ Mbit...... Men er der ikke også noget med at du har monteret
pigtails (aner ikke hvad det er, men det lyder snoet, og må næsten
forbedre signalet ;)

--
Mvh. Tommy Larsen

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 28-07-03 15:44

On Mon, 28 Jul 2003 16:05:01 +0200, "Torben Christoffersen"
<minibus@vip.cybercity.dk> wrote:

> Jeg skal have en server ud og stå i en garage og ville lige høre hvad der er
> bedst til det, skal vel bare bruge et accesspoint og et netkort, der er ca.
> 40-50 meter og et par vægge det skal igennem.

Du skal gøre dig selv en tjeneste og prøve det af først, for det
er ikke givet, det overhovedet vil virke, eller vil virke særlig
tilfredsstillende.

Hvad er der galt med kabler til formålet?

-A