Beskeder gemt på tlf/sim?
Fra : Peter Elgaard

Dato : 28-07-03 14:35

Jeg er støt på noget mystisk og som jeg virkelig finder irriterende snart.
Mange gange sker det at en ven eller af en anden årsag man lige sætter et
andet simkort i din tlf. Og den bruges kort til at skrive en vigtig besked
etc. Jeg syntes så at kunne mærke at min tlf kan have mindre smser nu før
den begynder at råbe 'Fuld'

Jeg ved med min ericsson t65, hvis jeg satte mit simkort i en nokia kunne
jeg se beskeder som var gemt på simkorten den gang jeg havde lånt en andens
tlf. Jeg ved ik om der hold i det, men kan det passe at der ligger beskeder
på som jeg ikke kan se pga jeg nu har en motorola? Der flere der har lånt
min tlf med deres simkort. Det samme var det med telefonbogen, nogle navne
kunne jeg kun se på en nokia, og nogle på min ericsson.

Nogen der kan udrede dette for mig?

mvh Peter E

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 28-07-03 14:46

On Mon, 28 Jul 2003 15:34:52 +0200, "Peter Elgaard" <mcfly@tdcadsl.dk>
wrote:

> [...]
>min tlf med deres simkort. Det samme var det med telefonbogen, nogle navne
>kunne jeg kun se på en nokia, og nogle på min ericsson.

Det er muligvis fordi at din Fon er i stand til at gemme SMS/Navne i/på
både simkort og Telefon. Min 3510 er i stand til at gemme begge steder,
men jeg har sat den til kun at gemme på telefonen da det ellers ville
blive for træls.
Flemming Jacobsen

Fra : ZorroZ

Dato : 30-07-03 18:45

"Thunderbird[7100]" <praetorian[Spam Frabedes]@tnfs.dk> skrev i en
meddelelse news:h6aaivcd0s45drts14f7anlc8a16adsbvh@4ax.com...

> [...]
> både simkort og Telefon. Min 3510 er i stand til at gemme begge steder,
> men jeg har sat den til kun at gemme på telefonen da det ellers ville

hur gør du så lige det?? altså med at sætte den op?
mvh Z

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 30-07-03 23:29

>hur gør du så lige det?? altså med at sætte den op

Når du står helt ude på det normale billede, altså hvor at der står
navne i nederste højre hjørne og menu i nederste venstre skal du vælge
følgende,

Navne - Indstillinger[7] - Hukommelse i Brug [1]

Talle i [] er det genvejstal der hører til menuen
Flemming Jacobsen