Problem med vertical align !
Fra : Steffen Holm

Dato : 28-07-03 14:35

Hej NG.

Se først på http://bellakalder.dk

I bundlinien ses et link til forsiden, domænenavnet og en chart counter. Mit
problem er at billedet fra chart "klæber" sig op toppen af div'en. Jeg har
sat vertical align på hele diven i css'et, men det virker ikke. Jeg har også
prøvet at sætte både tekst og bilelde ind i en tabel og vertical aligne
indholdet i cellen - uden held. Jeg har også prøvet at sætte billedet ind i
en selvstændig div, og derefter placerer denne div - også uden held. Hvad er
løsningen.

CSS: http://steffenholm.dyndns.dk/immergeil/immergeil.css

HTML:
http://steffenholm.dyndns.dk/immergeil/index.css

På forhånd tak for hjælpen.

--
Steffen Holm

Fra : Claus Pryds

Dato : 29-07-03 11:03

"Steffen Holm" <mail@skibumsen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> en selvstændig div, og derefter placerer denne div - også uden held. Hvad

vertical-align bruges til at hæve eller sænke bogstaver i forhold til
grundlinjen og kan derfor ikke bruges.
vertical-align er afløseren til html tagene sup og sub.
Prøv dig lidt frem med at bruge padding på dit div tag.

MVH
Claus Pryds

Fra : Steffen Holm

Dato : 29-07-03 13:20

"Claus Pryds" <cws@cws-webservice.dk> skrev:

> Prøv dig lidt frem med at bruge padding på dit div tag.

Jeg har prøvet med padding, men dette resulterer bare i at bunddiv'en bliver
højere! Nogen der har andre forslag?

--
Steffen Holm