LiveGuiden - ny side for koncerter i radio~
Fra : CNS

Dato : 28-07-03 14:31

Undertegnede har stået for opbygningen af denne nye guide til udsendelser af
live-musik på Tv og i radio - siden er primært opstået pga mange ærgelser
med missede liveudsendelser...

hensigten med siden er at drage brugerne ind i skabelsen af selve
oversigten, så du kan dele din viden om radio/tv-udsendelser med andre..!

Ta' et kig på
http://www.liveguiden.h4f.dk/

Håber mange vil benytte sig af dette tilbud, da det som sagt også meget er
din indsats, der er afgørende for sidens kvalitet!

mvh
Christian

Fra : Dennis Sørensen

Dato : 28-07-03 14:47

> [...]
er
> din indsats, der er afgørende for sidens kvalitet!

Rigtig god idé !
Skal nok selv være obs på eventuelle tilføjelser til siden.

- Dennis

Fra : Peter Theglev

Dato : 29-07-03 07:37

Dennis Sørensen wrote:

> er

> Rigtig god idé !
> Skal nok selv være obs på eventuelle tilføjelser til siden.
>
> - Dennis

Drøngod idé - jeg blev især glad for at se NDR2 transmitterede Coldplay
koncert. Jeg blev knap så glad da jeg erfarede, at NDR2 ikke er en del
af min kabel-pakke. Øv.

Peter

Fra : CNS

Dato : 29-07-03 14:04

Det er også planen at få indført en kommentar-funktion til hver enkelt
udsendelse, så folk kan "requeste" andre, der kan tage kanalen til at optage
den, eller hvad der nu ellers falder én ind..

mvh
Christian

Fra : Ole Damgaard

Dato : 29-07-03 10:07

"CNS" <cns@FJERNosterbo-net.dk> wrote in message news:<bg38go$ckm$1@news.net.uni-c.dk>...
> [...]
>
> Håber mange vil benytte sig af dette tilbud, da det som sagt også meget er
> din indsats, der er afgørende for sidens kvalitet!

Flot initiativ - skal huske at forsyne dig med stof til siden - men et
hjertesuk: hvorfor ikke gøre siden lidt mere læsevenlig ved enten at
vælgen en anden baggrund - eller hvis du partout vil skrive i negativ,
så burg en større skrift, så det ikke bliver så gnidret.
mvh ole

Fra : Jesper Lauridsen

Dato : 29-07-03 15:36

On Mon, 28 Jul 2003 15:31:07 +0200, "CNS" <cns@FJERNosterbo-net.dk> wrote:

> [...]
>
>hensigten med siden er at drage brugerne ind i skabelsen af selve
>oversigten, så du kan dele din viden om radio/tv-udsendelser med andre..!

Et rigtigt godt initiativ, det er virkelig noget der kan bruges. DR kan
jo ikke engang finde ud af at lave en samlet side for alt det de sender.

--
P3 - slukket radio