StarWars galaxies dk klaner
Fra : Zif

Dato : 28-07-03 13:24

Hej

Er der nogen der har fået startet nogle danske klaner op i
StarWars galaxies, jeg regner med at få spillet i denne uge, så
jeg ville bare lige høre om der var nogen der kendte nogen...

Zif

Fra : Gizmoduck

Dato : 29-07-03 02:58

On Mon, 28 Jul 2003 14:24:06 +0200, "Zif" <peter.hedegaard@email.dk>
wrote:

> [...]
>StarWars galaxies, jeg regner med at få spillet i denne uge, så
>jeg ville bare lige høre om der var nogen der kendte nogen...

jeg spiller i en international Guild, men der var et link til en dansk
for et par dage siden, prøv at søge lidt tilbage.

Giz

Fra : Rasmus Wulff Jensen

Dato : 29-07-03 08:32

Jeg er sammen med nolge gutter igang med nogle planer om at starte et Dansk
SWG-Guild..... Vi har dog desværre ikke fået spillet endnu..... Ligeledes er
en guildside kun i støbeskeen, men prøv at kig ind forbi
http://www.rwj.dk/swg for at se en smule om vores planer

/Rasmus

Fra : Michael VF

Dato : 29-07-03 08:49

Jeg har lige fået spillet idag......Ved dog ikke om jeg skal kaste mig ud i
det, da jeg stadig hører så meget om beta bugs.
Overvejer at vente en måneds tid eller to....nogen der kan udtale sig om det
er værd at kaste sig ud i på nuværende tidspunkt?

/Michael

Fra : Zif

Dato : 29-07-03 08:55

Ved jeg ikke, men jeg har lige fået det idag, efter at have bestilt det i
fredags hos axelmusic.dk til 399 kr alt inklusiv, så det må man sige at være
hurtigt.

Så hvis folk gerne vil have det, så bestil det hos axelmusic.dk det kan kun
anbefales, jeg skal i hvert fald igang med det