Q: Abit IC7 & Onboard lyd
Fra : Ole Sørensen

Dato : 28-07-03 12:59

Nogen der har erfarringer med subj. ?? -Det understøtter jo 5.1, men er det
noget værd, ell. skal man fortsat ud at investerer i et dyrt SoundBlaster
"et ell. andet" for at få en anstændig lyd ??

/Ole

Fra : Anders Albrechtsen

Dato : 28-07-03 14:13

"Ole Sørensen" <no1@e-mail.dk> wrote in message

> [...]
> noget værd, ell. skal man fortsat ud at investerer i et dyrt SoundBlaster
> "et ell. andet" for at få en anstændig lyd ??

Ja, du skal investere i et ordentligt PCI lydkort. Det eneste on-board
lydkort med nogenlunde anstændig lyd er Nvidia Nforce/Nforce2 Soundtorm.
---
Anders

Fra : Lars

Dato : 28-07-03 14:43

"Ole Sørensen" <no1@e-mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> noget værd, ell. skal man fortsat ud at investerer i et dyrt SoundBlaster
> "et ell. andet" for at få en anstændig lyd ??

Jeg er godt tilfreds med lyden fra mit board ( ABIT IC7 ) men det er vel op
til den enkelte.

Mvh Lars