Indhol i collectors boks af TTT
Fra : Morten Jensen

Dato : 28-07-03 12:57

Hej gruppe...

har været lidt rundt på nettet for at finde nogle facts om collectors boksen
af TTT og er blevet lidt i tvilv om inholdet i reg. 2 udgaven (jeg vil gerne
have de danske tekster)...på lordoftherings.net er der jo ud over 4 disc
versionen en ekstra disc om gollum-figuren...

....og på eksempelvis play.com, er den nævnt...
http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=124117

men hos dvd-pusheren (under "forudbestil reg. 2"), hvor man kan
forudbestille den danske (nordiske) udgave er der ikke nævnt noget om
gollum-disc'en

er det ligesom FOTR at vi 2.reg'er igen skal snydes eller er der nogle her
der har fået confimed at gollom-skiven er med i den danske udgave også....

det var det....

morten

Fra : Kong Kent

Dato : 28-07-03 13:24

> er det ligesom FOTR at vi 2.reg'er igen skal snydes eller er der nogle her
> der har fået confimed at gollom-skiven er med i den danske udgave også....

Hvor blev vi snydt på FOTR?

Og hvad betyder confirmed? Har søgt i retstavningsordbogen, men kan ikke
finde det... :)

Kan du ikke stave til "bekræftet" ? :)

Kent Kirkegaard Jensen
www.f1journal.com

Fra : Morten Jensen

Dato : 28-07-03 18:06

"Kong Kent" <kongkentREMOVE@REMOVEanarki.dk> wrote in message
> Hvor blev vi snydt på FOTR?

....som andre har skrevet før mig...en National Geographic's (åhh, nej - et
"fremmedord" igen)dokumentar på en ekstra disc

Og hvad betyder confirmed? Har søgt i retstavningsordbogen, men kan ikke
> finde det... :)
>
> Kan du ikke stave til "bekræftet" ? :)

jo jeg kan "kong" - og selvom jeg egentligt hader de her orkløvende post's
(nåååh nej, der er jo en lov mod at bruge fremmedord, hvor er jeg en newbee
(åh, nej, den smuttede igen...)) men for fanden....TÅLE!!!

....nå, ja og tak for svaret....(hmmm)

Morten "motherfuckingpissedatguybeingapainintheassovernothing" Jensen

Fra : Kong Kent

Dato : 28-07-03 18:50

> ...som andre har skrevet før mig...en National Geographic's (åhh, nej - et
> "fremmedord" igen)dokumentar på en ekstra disc

Jovist. Men den har man altså kunnet købe seperat, akkurat som det var
tilfældet i Alien Legacy boksen. Den femte skive har i begge tilfælde vist
sig at være lettere ligegyldig, så jeg tror ikke du skal bekymre dig om, at
de gyldne oplysninger ligger i den skive du evt. kommer til at "mangle". Alt
det vigtige skal producerne nok sørge for at få smidt i nakken af de
udgivelser der når det brede publikum.

> [...]
>
> ...nå, ja og tak for svaret....(hmmm)
> Morten "motherfuckingpissedatguybeingapainintheassovernothing" Jensen

*LOL*

Rolig nu. Det var såmænd blot en sød lille stikpille, og derfor inkluderede
jeg også en smiley!

Jeg kan jo ikke gøre for, at der er visse danskere i Danmark der ikke formår
at mestre det danske sprog. Jeg er godt klar over, at læser man til diktat
ved at se MTV og VH1, så bliver man aldrig en af de skarpeste knive i
skuffen, og al respekt for den beslutning. Men så må vi, der magter at stave
og bruge danske ord, da også have lov at gøre lidt grin med Jer i ny og næ

"Altså! Jeg er helt nede med, at det er topnice at bruge ord som confirmed
og vendinger som 'hva så der' i det danske vokabulære. Det viser bare at jeg
er totalt i zonen mht. at formulere mig flot oralt!!"

Undskyld... kunne ikke lade være... :)

Kent Kirkegaard Jensen
www.f1journal.com

Fra : Morten Jensen

Dato : 28-07-03 19:26

> [...]
at
> de gyldne oplysninger ligger i den skive du evt. kommer til at "mangle".

Jeg er godt klar over at man kan købe skiven for sig selv - og at den vist
ikke er sååå fed igen, det er mere princippet i at der er forskel på de to
udgivelser - at man ikke får den største pakke som region 2 - køber

> . Jeg er godt klar over, at læser man til diktat
> ved at se MTV og VH1, så bliver man aldrig en af de skarpeste knive i
> skuffen

....nu er det måske fordi det er "nogle" år siden at jeg har læst til diktat,
at jeg følte mig truffet af din bemærkning, som på trods af smileys og hvad
der ellers var af nonvokabular kommunikation, gjorde avs!!

....godt så!!!

morten
"måskeerdetmintidsombeboerilondonderfårmigtilatbrugeengelskefrasersomenanden
larsulrikframetallica" jensen

Fra : Peter Lind

Dato : 28-07-03 20:36

> [...]

stave
> og bruge danske ord, da også have lov at gøre lidt grin med Jer i ny og næ

Må vi så også gøre grin med de af jer, der insisterer på at skrive Jer med
stort ?

Den ret forbeholder jeg mig ihvertfald...

Mvh
Peter Lind
-der pluselig kom i tanke om, at indlæg der kritiserer stavefejl, selv skal
indeholde mindst en fejl.

Fra : Morbid Angel

Dato : 29-07-03 01:22

On Mon, 28 Jul 2003 19:50:14 +0200, "Kong Kent"
> [...]

>og bruge danske ord, da også have lov at gøre lidt grin med Jer i ny og næ

ja nu er jeg ikke dansker men man læser ikke til diktat man lytter og
skriver :)

mvh

MA

/// Min DVD Samling so far.......
http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel ///

Fra : sniper_Nolight

Dato : 28-07-03 13:32

> [...]
> der har fået confimed at gollom-skiven er med i den danske udgave også....

jeg er NÆSTEN sikker på du kun kan få 5 disc versionen i region 1 - var det
ikke osse sådan med fotr?... og figurerne ligeledes kun med reg 1 udgaven.
Jeg køber reg 1, desuden var der vist klager over dts lyden på reg 2 udgaven
med 4 skiver, reg 1 var fejlfri.

--
VH sniper_Nolight
www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Lars Funck

Dato : 28-07-03 14:27

> jeg er NÆSTEN sikker på du kun kan få 5 disc versionen i region 1 - var
det
> ikke osse sådan med fotr?... og figurerne ligeledes kun med reg 1 udgaven.

Der fås en reg. 2 version af FotR på 4 skiver med to bogstøtter. Reg. 1
versionen var magen til, men have én ekstra disk.

MVH

Lars

Fra : Martin Helbo

Dato : 28-07-03 15:54

"Lars Funck" <Funck@deleteNetworldmedia.dk> skrev i en meddelelse

> Der fås en reg. 2 version af FotR på 4 skiver med to bogstøtter. Reg. 1
> versionen var magen til, men have én ekstra disk.

Den extra disc fra National Geographic kunne man også købe løs, så man kan
købe boksen i R2, og så købe den extra disc i R1.

--
/Martin Helbo
www.thedude.dk

Fra : Brian Nielsen

Dato : 28-07-03 17:37

"Martin Helbo" <helbo@REMOVEthedude.dk> wrote in message
> "Lars Funck" <Funck@deleteNetworldmedia.dk> skrev i en meddelelse

> Den extra disc fra National Geographic kunne man også købe løs, så man kan
> købe boksen i R2, og så købe den extra disc i R1.

National Geographic disken kan også købes herhjemme.
Det er ikke mange uger siden jeg så den i en dansk butik.

Efter min mening er der rigeligt med ekstramateriale på 4-disk udgaven, så
jeg føler mig ikke ligefrem snydt. Jeg har faktisk endnu ikke fået kæmpet
mig gennem
de 4-disks endnu, selvom jeg har haft den siden den udkom.

/Brian