andreas.falck@get2net.dk
Fra : sogs

Dato : 28-07-03 12:26

Hej Andreas
Jeg bor på Valmuevej - en sidevej til Bøgebakken, du ved den ved
lægehuset på Rønnebær alle´

Sten Basbøll
Valmuevej 15
3000 Hg

tlf. 49263050 / 21401602

Jeg ser du laver fix fax ved adr. for at undgå de trælse
spammails....... hjælper det ?

Vi har familie der for nylig skiftede til stofanet - ny adr. - og
spam i samme mængder begyndte igen allerede efter 2 dage - han tror
der er sladrehanke i pc'en.
Jeg scanner jævnligt med Ad-Ware, den finder noget hver gang - og så
er det vel for sent s kal ha det til at køre som et AV program -
egentligt underligt at de ikke tilbyder den service indbygget i AV
programmerne - AD-Ware skal også opdateres jævnligt for at virke
ordentligt, og kan også stilles til at overvåge..
Ak ja, sørgelige tider.
Og vi har da også fået Stofa, jeg er jeg ved at trække kabler til
tv, men også Stofa bredbånd, rundt i huset. Købte lige i ALDI en
ruter, svits boks kr. 399 der skal beskytte mod hackere når nu vi
kommer på nettet i længere tid af gangen. Har heldigvis venner der
kan hjælpe med at få det til at køre.
Men spændende med bredbåndet.

Hygge sten

Fra : renekure

Dato : 28-07-03 13:19

Ikke den smarteste måde at undgå spam på - sådan at smide mail-adresse
ud i en NG

http://www.kandu.dk/

Fra : sogs

Dato : 28-07-03 15:02

"renekure" <renekure.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> Ikke den smarteste måde at undgå spam på - sådan at smide
mail-adresse
> ud i en NG

> http://www.kandu.dk/

Hejsa - Måtte ud og slå græs i ærgelse.
Nej og jeg ved ikke rigtig hvad der skete, mente at kopierede adr ind
i en "ny meddelelse" og fjernede omtalte - skulle derfor gå
drekte. - åbenbart gal linie - Jeg håber, at det lykkedes at fjerne
mailen.. Jeg fik da
en bekræftelsen på et den ville blive slettet fra serveren- men så er
der alle de steder den er hentet.hjem -
Bær over..
sten