Foto
IBM760 5420
Teil 3020
CompactFlash, MMC, SD Cards Roundup @ Digi~
Fra : Morten

Dato : 28-07-03 09:11

I denne test er der med taget en masse forskellige slags kort og forskellige
typer kort. De er alle test i HD-tach 2.61 og scoren er sammenlignet.

http://www.digit-life.com/articles2/flashcard-test/flashcard-test-p2.html

Fra : Bo Bjerre

Dato : 28-07-03 09:27

"Morten" <morten-fjerne-dette@fagerholt.net> wrote in message
> [...]
forskellige
> typer kort. De er alle test i HD-tach 2.61 og scoren er sammenlignet.

Af konklusionen fremgår også at CF kort har større kapacitet og højere
hastighed end andre kort, og at der kommer hurtigere typer. Der var for kort
tid siden en tråd om en expedient hos Japan Foto, der mente at CF var
gammeldags og ville udgå om kort tid.

Bo //

Fra : Th

Dato : 28-07-03 13:09

> forskellige

http://www.digit-life.com/articles2/flashcard-test/flashcard-test-p2.html

Kender i til lignende test af sony´s memorystick format ?
Jeg tænker specielt på om der er en forskel på sony´s egen og den som
SANDISK fremstiller

Mvh
Tommy

--