Skærme
Fijala 3554
Samsung 19" Dynaflat 900ITF
Fra : Rune

Dato : 03-04-01 16:53

Hejsa

Nogen som kender subj. og kan anbefale denne ?

Mvh
Rune

Fra : Apollon

Dato : 04-04-01 23:29

Der er snart en ny DynaFlat på vej fra Samsung - den går under navnet 955
DF - 19". Jeg tror nok at jeg personligt ville vente til denne kommer til
landet - eller for den sags skyld vælge 900NF'eren - som mange er yderst
tilfredse med...

Fra : AKB

Dato : 08-04-01 16:15

Jeg har også hørt om 955, er der nogen der har en ca. pris?
AKB