Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
"Foto: blue"
Fra : max

Dato : 28-07-03 00:37

news:WlZUa.39969$Kb2.1677666@news010.worldonline.dk

Fra : Jens Bruun

Dato : 28-07-03 09:45

max wrote:
> news:WlZUa.39969$Kb2.1677666@news010.worldonline.dk

Rigtigt godt billede - lidt ærgeligt med den Pepsi-flaske Kan du
ikke prøve at fjerne den i PS?

--
-Jens B.

Fra : max

Dato : 28-07-03 10:19

> Rigtigt godt billede - lidt ærgeligt med den Pepsi-flaske Kan du
> ikke prøve at fjerne den i PS?
>
> --
> -Jens B.

Ja det er der noget om, det sku ha' været Coke.. Egentlig
sku det ha været et billede en vrælende unge der ikke ville
spise sin pizza, men de billeder blev for kunstneriske (uskarpe),
så i stedet er det en unge der overvejer om det er lykkedes ham
at forvandle en pizza slice til en banana split..
Jeg kan nok fjerne flasken, men jeg kan ikke redde hånden, jeg
ved ikke hvad der er bedst, jeg syns det er lidt synd at beskære
så tæt, måske bedre at lade det forblive et af de billeder der ikke
helt lykkes..Jeg kunne bare godt li' højlyset, der kommer bagfra
og reflekserne i øjnene, klassisk.. -max-