Forsvundne sms'er på Siemens C-45
Fra : Troels

Dato : 27-07-03 22:26

Hej
Jeg har fornylig byttet lidt rundt mellem vores telefoner her hjemme sådan
at jeg har fået min fars Siemens C-45 i stedet for en gammel Sagem. Der har
ikke været nogle problemer med at bytte simkortene rundt.

Men i aften slukkede telefonen lige pludselig af sig selv, og da jeg tændte
den igen var klokken og datoen nulstillet og sms'erne var væk. Jeg prøve at
bytte rundt på simkortene, og et par af de gamle beskeder jeg har modtaget
mens jeg havde Sagem'en ligger stadig på simkortet. Da jeg satte min fars
simkort i C-45'eren ligger de nye beskeder (som jeg egentligt har modtaget
på mit simkort) stadig på telefonen, men altså kun når det er min fars
simkort der er sat i.

Nogen ideer om hvad der kan være gået galt, og om jeg kan gøre noget for at
redde dem?

/Troels
--
http://liveguiden.h4f.dk/
- En oversigt over live-udsendelser i TV og radio

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 28-07-03 12:46

Troels skrev:

> Nogen ideer om hvad der kan være gået galt, og om jeg kan gøre noget for
> at redde dem?

Nu kender jeg ikke lige en Siemens C-45, men har man mulighed for at gemme
beskeder andre steder end i indbakken? for så kunne det da være en
mulighed...
--
Mvh. Peter.

Fra : Troels

Dato : 28-07-03 14:01

> Nu kender jeg ikke lige en Siemens C-45, men har man mulighed for at gemme
> beskeder andre steder end i indbakken? for så kunne det da være en
> mulighed...

Jeg fandt ud af løsningen var bare at lade den stå og åbne indbakken (selvom
der stod --/--, som om at der ikke var nogen). Det tager bare ret lang tid
før den finder dem. Jeg forstår ikke helt hvorfor. Men tak for hjælpen

/Troels