Hund søger nyt hjem Haster
Fra : Gitte S. Eriksen

Dato : 27-07-03 22:14

Hejsa gruppe

Jeg har lige fået en mail om endnu en hund som vænner hjem fra Kosovo ,
såfremt der er nogen som kan tilbyde denne dejlige tæve et hjem, billeder
kan mailes til interesserde.

Jeg formidler gerne kontakten videre. Her er hvad der er sendt til mig af
info om spot.

MVH
Gitte

Hej Alle sammen,

Nu må jeg desværre belemre jer igen med en hund fra Kosovo.
Vi havde ellers fundet et hjem til den, men de sprang aligevel desværre fra
her til aften.
Hvis vi kan være heldige at finde et hjem til Spot inden på tirsdag/onsdag
så kommer Spot hjem i næste week-end.
Spot er også fodret med Eukanuba foder, og stamtavle kan måske fremskaffes.

Denne udtalelse om hunden Spot er fra ejeren selv i kosovo:

Her er så et par billeder af Spot.
Spot er en meget energisk dalmatiner på ca. 7 måneder.
Hun trives utroligt godt sammen med de andre hunde vi har selvom de ikke
altid har lige så meget energi (specielt her i
varmen) som hun.
Hun har kun de sædvanlige dalmatiner uvaner, nemlig at hun er meget madglad.
Go' ting når man træner.

Fra : Gitte S. Eriksen

Dato : 28-07-03 19:01

Hejsa

Der er nu 2 tæver som søger, både Rita og også en dejlig dalmatiner på 7
mdr. hun mangler et stykke af sin hale, billeder af hundene kan ses her
http://www.sacala.dk/hunde.html

MVH
Gitte

Fra : Pia J

Dato : 28-07-03 20:17

"Gitte S. Eriksen" <dk.sacala*fjernspam*@mail.dk> wrote in message
> Hejsa
>
> Der er nu 2 tæver som søger, både Rita og også en dejlig dalmatiner på 7
> mdr. hun mangler et stykke af sin hale, billeder af hundene kan ses her
> http://www.sacala.dk/hunde.html

NØJ, hvor er de skønne! Men jeg tror nok 2 i forvejen at aktivere er nok...

:Pia