Kortspillet L'Hombre
Fra : Jakob Højlev Jørgens~

Dato : 27-07-03 22:11

Er der nogen, der kender en pc-udgave af kortspillet L'Hombre?

Jeg kan ikke umiddelbart finde én på nettet, men måske kan det ligge som en
del af en større pakke. (Har fx "Hoyle Card Games", hvor mange kortspil
indgår - dog ikke L'Hombre).

Spillet er jo ret udbredt, så man skulle næsten tro, at det også fandtes i
en computerudgave...

Venlig hilsen
Jakob Højlev Jørgensen
http://bugtaling.dk

Fra : Johnny

Dato : 01-08-03 00:42

prøv evt. de sider her:
http://www.the-underdogs.org/genre.php?id=1
http://www.bhlegend.com/php/show.php3
der er et muligheder på hver side.
jab
"Jakob Højlev Jørgensen" <jakobhjfjerndette@tiscali.dk> skrev i en med
delelse news:47XUa.39917$Kb2.1666853@news010.worldonline.dk...

Fra : Jakob Højlev Jørgens~

Dato : 01-08-03 16:44

"Johnny" <jabking@city.dk> skrev i en meddelelse
> prøv evt. de sider her:
> http://www.the-underdogs.org/genre.php?id=1
> http://www.bhlegend.com/php/show.php3
> der er et muligheder på hver side.
> jab

Hej Johnny

Tak for dit svar. Desværre kan jeg ikke finde "L'hombre" på nogen af
siderne. Hvilket ord søgte du efter, da du nåede frem til et resultat?

Venlig hilsen
Jakob Højlev Jørgensen
http://bugtaling.dk