Ændring af hastighed hos TDC
Fra : Hans H Vestergaard

Dato : 03-04-01 16:25

Hej

Jeg ville såmænd bare vide om det koster noget at få ændret sin hastighed
når man har NetExpress?
F.eks. fra 256/128 til 512/128.

Håber på svar.

Hans H

Fra : Rune Klausen

Dato : 03-04-01 16:58

"Hans H Vestergaard" <pillemark@city.dk> wrote in message
> Hej
>
> Jeg ville såmænd bare vide om det koster noget at få ændret sin hastighed
> når man har NetExpress?
> F.eks. fra 256/128 til 512/128.

ja, det samme som 1månedes 512/128 koster, kan ikke lige huske prisen.

-Rune

Fra : * edmundo *

Dato : 03-04-01 19:20

Rune Klausen <Rune.Klausen@paradis.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9acrno$2324$1@tnews.inet.tele.dk...

> "Hans H Vestergaard" <pillemark@city.dk> wrote in message

> ja, det samme som 1månedes 512/128 koster, kan ikke lige huske prisen.

Nope, det er gratis, jeg har lige bestilt 1 Mbit istedetfor 256 k/bit og det
var GRATIS!!

Edm...

Fra : Rune Klausen

Dato : 03-04-01 20:57

"* edmundo *" <edmundo@!nospam!sol.dk> wrote in message

> [...]
> hastighed

> Nope, det er gratis, jeg har lige bestilt 1 Mbit istedetfor 256 k/bit og

Cool nok, det giver da ingen mening, men rart at vide.
Så man kan godt hoppe mellem alle hastighederne uden problemer :)

-Rune

Fra : Peter Jensen

Dato : 03-04-01 19:04

"Hans H Vestergaard" <pillemark@city.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Jeg ville såmænd bare vide om det koster noget at få ændret sin hastighed
> når man har NetExpress?
> F.eks. fra 256/128 til 512/128.

Nej, det er gratis at opgradere sin forbindelse....

Mvh. Peter Jensen

Fra : Hans H Vestergaard

Dato : 03-04-01 20:53

"Peter Jensen" <mentor@haiku.dk> skrev i en meddelelse

> "Hans H Vestergaard" <pillemark@city.dk> skrev i en meddelelse

> Nej, det er gratis at opgradere sin forbindelse....

Er det også gratis at "nedgradere" ?

Fra : Johnny Berggren

Dato : 04-04-01 22:07

Yeps det er det. Endnu. Der kommer et mindre gebyr for at få ændret
hastighed på et tidspunkt. Både op og ned. Men for øjeblikket er det gratis.

--
Johnny Berggren

Hans H Vestergaard <pillemark@city.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9ad9ms$2sgt$1@news.cybercity.dk...

Fra : Allan Olesen

Dato : 05-04-01 05:42

"Johnny Berggren" <jobs@privat.dk> wrote:

>Yeps det er det. Endnu. Der kommer et mindre gebyr for at få ændret
>hastighed på et tidspunkt. Både op og ned. Men for øjeblikket er det gratis.

Så i stedet for at bestille en 2 Mbit skal man bestille en 256kbit og
bagefter opgradere den. Så har man sparet ca. en plovmand og givet TD
lidt ekstra besvær. Eller misforstår jeg noget?

Ville prissætningen ikke være en smule mere konsistent, hvis
oprettelsesprisen var ens for alle hastigheder?

--
Allan Olesen, Lunderskov
Hvorfor er det kun Nej-sigerne, der må køre 55 i byen?

Fra : Lars

Dato : 05-04-01 12:38

On Thu, 05 Apr 2001 06:42:00 +0200, Allan Olesen
<aolesen@post3.tele.dk> wrote:

>Så i stedet for at bestille en 2 Mbit skal man bestille en 256kbit og
>bagefter opgradere den.

Hvis man er så heldig at få det leveret inden der kommer et gebyr
på, eller 'det mindre gebyr' ikke er større end forskellen mellem
de to forbindelser.

>Så har man sparet ca. en plovmand og givet TD
>lidt ekstra besvær.

Ganske ligesom man også tidligere kunne spare 499,- og give TDC
noget besvær ved at opsige sit NE og genbestille hvis man gerne
ville opgradere fra V1 til V2. Det kan man så ikke længere. Til
gengæld kan man spare 150,- (opsig -> genbestil -> evt. opgr.)

>Eller misforstår jeg noget?

Så gør jeg i hvert fald også.

vh
--
Lars,
<URL:http://home3.inet.tele.dk/hgaarde/>

Fra : Allan Olesen

Dato : 06-04-01 17:54

Lars <go_ahead..._spam_this_address@tlaloc.dk> wrote:

>Ganske ligesom man også tidligere kunne spare 499,- og give TDC
>noget besvær ved at opsige sit NE og genbestille hvis man gerne
>ville opgradere fra V1 til V2.

Det kan ikke sammenlignes. Ved den løsning skulle man acceptere helt
at undvære ADSL i et ukendt tidsrum, som måske kunne andrage flere
måneder.

Her taler vi i stedet om at nøjes med en lavere hastighed i et
tidsrum, der tilsyneladende varierer mellem et par minutter og et par
dage.

Fra : Lars

Dato : 07-04-01 09:39

On Fri, 06 Apr 2001 18:54:29 +0200, Allan Olesen
<aolesen@post3.tele.dk> wrote:

>Det kan ikke sammenlignes. Ved den løsning skulle man acceptere helt
>at undvære ADSL i et ukendt tidsrum, som måske kunne andrage flere
>måneder.

Så lad mig omformulere:
Ganske ligesom man også tidligere kunne spare 499,- og give TDC
noget besvær ved at bestille NE2 og når man havde en
leveringsdato opsige sit NE1, hvis man gerne ville opgradere fra
V1 til V2.

vh

Fra : Allan Olesen

Dato : 07-04-01 13:53

> [...]

>noget besvær ved at bestille NE2 og når man havde en
>leveringsdato opsige sit NE1, hvis man gerne ville opgradere fra

Din omformulering ændrer ikke ved, at NE1/NE2-tricket var hypotetisk.
Ingen ved deres fulde fem ville gøre brug af det.

256K/2M-tricket er derimod i allerhøjeste grad praktisk brugbart, og
vil derfor formodentlig blive anvendt i stor stil.