Skærme
Fijala 3554
Teil 1726
Spm. vedr test af 17" TFT på Xbitlabs
Fra : Lars Krag

Dato : 27-07-03 20:33

Hej gruppe

Sad lige og læste denne test af responstid på Xbitlabs
http://www.xbitlabs.com/articles/other/display/response-2.html
som IMO var ganske interessant.

Er der nogen der ved om panelet i nogen af de 16ms skærme der
er testet er det samme som i Acer 732 skærmen?

Dernæst, jeg antager at panelet i min 172T er det samme som
det der testes i 172B, da de har fuldstændigt samme specs. Kan
jeg så regne med at min 172T opfører sig på samme måde?
Eller kan jeg overhovedet regne med at panelet er det samme?

Jeg synes i øvrigt testen er meget interessant mht. rise+fall respons
tider, især fordi skærme med tilsyneladende samme specs i
virkeligheden er vidt forskellige.

/Lars