Word 97 - Send til
Fra : FO

Dato : 27-07-03 19:29

Jeg kan ikke sende en fil Word 97 under menu filer/send til min
postmodtager. Der kan jeg kun sende til faxmodtager og powerpoint, hvordan
tilføjer postmodtager f.eks outlook ekspress til dette punkt.
Mvh Frede Olsen

Fra : jfm

Dato : 28-07-03 12:59

"FO" <frede.olsen@galnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> postmodtager. Der kan jeg kun sende til faxmodtager og powerpoint, hvordan
> tilføjer postmodtager f.eks outlook ekspress til dette punkt.

Gå ind i kontrolpanel - Internetindstillinger og programmer. Se under
mail-program og tilføj dit mail-program som standard. Så burde det virke.

JFM