T2 Ultimate Edition Reg 1 er bestilt!:o)
Fra : sniper_Nolight

Dato : 27-07-03 19:17

Tak til alle der har bidraget med svar og bemærkninger - det var en svær
beslutning, men jeg begrunder med dette: Billedet er garanteret lige så godt
som på mine andre film selvom Extreme er bedre - jeg vil gerne have DTS
lydsporet og jeg er ret nysgerrig efter de sidste 3 minutter på Ultimate -
desuden er det fedest at se ekstra scener i filmen og ikke som et afsnit for
sig selv.... så må vi håbe den er på lager og ikke udsolgt - btw er æsken af
metal eller blot pap? - det er den med det store T2 logo på - det håber jeg
for det er den jeg har bestilt
--
VH sniper_Nolight
www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 27-07-03 20:01

sniper_Nolight escribió / skrev

> btw er ‘sken af
> metal eller blot pap? - det er den med det store T2 logo p† - det
> h†ber jeg for det er den jeg har bestilt

Godt valg, blot DTS-THX introen på den disk kan retfærdiggøre købet,
hehe.
Æsken er af metal.
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

--
www.intercambiodvd.com

Fra : sniper_Nolight

Dato : 27-07-03 20:33

> Godt valg, blot DTS-THX introen på den disk kan retfærdiggøre købet,
> hehe.
> Æsken er af metal.

Fedt - glæder mig til den endnu mere nu.

Fra : Kostas

Dato : 27-07-03 22:02

"sniper_Nolight" <sniper_nolight@hotmail.com> wrote in news:3f2428d6$0
$32522$edfadb0f@dread16.news.tele.dk:

> Fedt - glæder mig til den endnu mere nu.

Håber bare ikke du får en af dem hvor metalcoveret er for smalt til at
rumme dvdhylstret (det gjorde jeg). Hvis du gør det så sig til. Jeg har
fundet nogle dobbelt dvd covers i Tyskland som er en anelse mindre end dem
filmen kommer i - og de glider fint i coveret. Jeg har et par stykker jeg
ikke skal bruge (var nødt til at købe en 5pak)

med venlig hilsen

Kostas Panayotis
email@supertips.dk

"Its a moo point."
"Moo point?
"Yeah , like a cows opinion , it doesn't matter"

Fra : sniper_Nolight

Dato : 27-07-03 22:14

> [...]
> filmen kommer i - og de glider fint i coveret. Jeg har et par stykker jeg
> ikke skal bruge (var nødt til at købe en 5pak)

ok - men var hylsteret ikke i metalæsken fra starten eller hvordan skal det
forståes?

Fra : Kostas

Dato : 28-07-03 07:34

> ok - men var hylsteret ikke i metalæsken fra starten eller hvordan
> skal det forståes?

Jo men det er ikke til at få ud. Og når du har taget det ud og sat det på
plads et par gange ødelægger du plastic'en på "ryggen" af den.

mvh

Kostas

Fra : sniper_Nolight

Dato : 28-07-03 07:45

> Jo men det er ikke til at få ud. Og når du har taget det ud og sat det på
> plads et par gange ødelægger du plastic'en på "ryggen" af den.
ok jamen så vil jeg da forbeholde mig den frihed at tage kontakt til dig
hvis det sker - ok?

Fra : Kostas

Dato : 28-07-03 09:32

> ok jamen så vil jeg da forbeholde mig den frihed at tage kontakt til
> dig hvis det sker - ok?

Det er helt ok - du skriver bare hvis uheldet er ude.

Hvis der er andre der har samme problem har jeg stadig et par stykker.

mvh

kostas
email@supertips.dk

Fra : Jens Thomsen

Dato : 28-07-03 11:34

> sniper_Nolight escribió / skrev

> Godt valg, blot DTS-THX introen på den disk kan retfærdiggøre købet,
> hehe.
> Æsken er af metal.

Nope. Det begrænsede førsteoplag af T2 UE blev leveret i en metalæske, men
den version er udgået forlængst. Alle senere oplag har været i almindelige
keep cases.

MVH
Jens