Sammenligning af mobiltelefoner med kamera~
Fra : Klaus Jensen

Dato : 27-07-03 19:01

Hej!

Er der nogen, der kender til anmeldelser og især sammenligninger af
mobiltelefoner med kamera? Det er reelt kun billedkvaliteten for kameraerne,
der interesserer mig, så nogle billeder side om side taget af forskellige
mobiltlf-kamerar ville være perfekt. :)

Btw så er det kun telefoner med indbygget kamera - ikke click-on eller
lign - der interesserer mig.

- Klaus

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 27-07-03 19:07

"Klaus Jensen" <no@tospam.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> Btw så er det kun telefoner med indbygget kamera - ikke click-on eller
> lign - der interesserer mig.

Det eneste jeg umiddelbart har fundet er Stiftung Warentest, men det koster
vist penge.

Mig bekendt er Samsung V200 pt. det bedste på markedet indtil 1 til
2M-pixels kommer til Europa.

http://www.warentest.de/pls/sw/sw$NAV.Startup?p_KNR=5003214283236020030727200330&p_E1=1&p_E2=0&p_e3=50&p_E4=&p_inh=I:1097370

--
Venlig hilsen