Film titel?
Fra : Hans Chr. Vang

Dato : 27-07-03 18:17

Hejsa

Hvad er det nu den dér film hedder, der foregår ude i rummet, hvor der er
nogle rumskibe, og en stor rund rumstation der kan ødelægge planeter.. en
bondedreng, en stor sortklædt ninja agtig mand med hæs stemme, og nogle
bondsk klædte "riddere" der render rundt med lysbjælker som sværd??
der er også en overvoksen hund med, som flyver et rumskib, en dame med to
runde klumper hår på hver side af hovedet, og to robotter der ævler løs om
rust?..

Hvad er det nu den film hedder?

hehehe...

HC

Fra : Stefan Holm

Dato : 27-07-03 18:31

"Hans Chr. Vang" <hcvang@coolcomics.dk> writes:

> Hvad er det nu den dér film hedder,

Halløj i rummet?

--
Stefan Holm
"I had trouble adjusting to the idea of Lutherans."

Fra : Martin Helbo

Dato : 27-07-03 19:44

"Stefan Holm" <nospam@algebra.dk> skrev i en meddelelse

> Halløj i rummet?

LOL

Fra : Douglas

Dato : 27-07-03 18:34

Hmm .. rent spam evt.?

Eller bare Star Wars?

Fra : ML-78

Dato : 27-07-03 18:33

> [...]
> runde klumper hår på hver side af hovedet, og to robotter der ævler løs om

"Spaceballs".

ML-78

Fra : No Humor Man

Dato : 27-07-03 18:22

"Hans Chr. Vang" <hcvang@coolcomics.dk> wrote in message
> [...]
> runde klumper hår på hver side af hovedet, og to robotter der ævler løs om

Et seriøst gæt ville være... Gullash in Outer Space... meeeeen, den er der
desværre ikke så mange der kender! .)

--
No Humor Man - Corporation for Bad Swimmers
ICQ: 67778624

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 30-07-03 10:05

"No Humor Man" <no.humor.man@mail.tdcadsl.dk> skrev:

> [...]

For ti år siden snakkede jeg med en engelsk pige på en bustur i
Guatemala, og hun sagde, at hun engang havde set en film, hvor man så
mayaruinerne i Tikal, og så havde der været noget med nogle rumskibe,
der fløj i en "trench" og en stor rumstation, der sprang i luften. Hun
kunne desværre ikke huske, hvad det var for en film...

Og det er ikke engang løgn!

--
Niels Søndergaard

Besøg Bøfsiden: http://www.titlevision.dk/boeuf.htm
Suveræn samling af sproglige smuttere

Fra : Rasmus Mejer Christe~

Dato : 27-07-03 18:38

Rumskibe?! Stor rund rumstation der kan ødelægge planeter!? Lysbjælker som
sværd!?

- Sådan en film har jeg aldrig hørt om før! - Det må have været noget du har
drømt!

Fra : -V-

Dato : 27-07-03 18:46

Hans Chr. Vang wrote:
> [...]
> der er også en overvoksen hund med, som flyver et rumskib, en dame
> med to runde klumper hår på hver side af hovedet, og to robotter der

Tag dig nu sammen, HCV.
Det er jo et totalt urealistisk plot, du beskriver.

Hvad bliver det næste? At jorden i virkeligheden er et stort computerspil,
hvor computeren har overtaget kontrollen med os, eller at jordens befolkning
trues med at blive udslettet af robotter?

Nu må du fandme holde op.

-V-

Fra : Hans Chr. Vang

Dato : 27-07-03 19:19

Dejligt at se, at folk trods alt har humor her i sommervarmen.

=) =)

HC

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 27-07-03 22:31

> [...]

> lysbjælker som sværd?? der er også en overvoksen hund med, som flyver
> et rumskib, en dame med to runde klumper hår på hver side af hovedet,

Den lyder ellers fed - not!

--
Mark
Er du film buff? Vi kan altid bruge en ny skribent.