Low profile RAM... Hvor finder man dette?
Fra : Jonny Jensen

Dato : 27-07-03 18:09

Se subj.

Skal bruges til en 1U server... DDR-ram, mindst PC2100 (gerne bedre selvf.).

Jonny.

Fra : Søren Jakobsen

Dato : 27-07-03 19:03

> Skal bruges til en 1U server... DDR-ram, mindst PC2100 (gerne bedre
selvf.).

spørger du om et link?

det går jeg altså ud fra: www.datamusen.dk har dem i Corsair low profile
pc2100..
men de koster lidt mere end normale..

Mvh
Søren Jakobsen

Fra : Lars Balker Rasmusse~

Dato : 27-07-03 19:21

"Søren Jakobsen" <soren51@[removethis]hotmail.com> writes:
> Mvh
> Søren Jakobsen

Når du laver salgsarbejde herinde, bør du vedkende hvem du
repræsenterer - det andet er uetisk, grænsende til abuse.

Du kender jo godt reglerne...
--
Lars Balker Rasmussen Consult::Perl

Fra : Søren Jakobsen

Dato : 27-07-03 21:08

hep

> Når du laver salgsarbejde herinde, bør du vedkende hvem du
> repræsenterer - det andet er uetisk, grænsende til abuse.

sorry.. nu tænkte jeg kun lige på at jeg kun måtte smide et link hvis altså
der blev spurgt om det..

anyway..

Jeg arbejder/ejer DataMusen.

Mvh
Søren Jakobsen

Fra : Ulrik Lunddahl

Dato : 27-07-03 20:18

"Søren Jakobsen" <soren51@[removethis]hotmail.com> wrote:

> det går jeg altså ud fra: www.datamusen.dk har dem i Corsair low profile
> pc2100..
> men de koster lidt mere end normale..

Nu må du altså snart til at lære det, jeg har lige som 100 andre gange
postet et svar til Jonny hvor jeg henviser til det sted hvor jeg arbejder.

Ingen har endnu brokket sig, kan du gætte hvorfor.

--
Med Venlig Hilsen

Ulrik Lunddahl - nospam058@lunddahl.dk
My heroes: Heddy Lamar, George Antheil and now also Anders Hejlsberg

Fra : Ulrik Lunddahl

Dato : 27-07-03 20:13

"Jonny Jensen" <jonny_jensenNOSP@Mmail.dk> wrote:

> Skal bruges til en 1U server... DDR-ram, mindst PC2100 (gerne bedre
selvf.).

http://www.proconsult.dk/katalog/soeg/?str=DDR%20PC2100%20ECC%20LP

P.S.: Jeg arbejder i ovenstående firma.