Gasflaskebytte
Fra : Henning Keseler

Dato : 27-07-03 15:48

EJE skrev d.23.7

Falder turen tilfældigvis forbi Bornholm, er prisen for en ombytning incl.
gas
178 kr. Billigere kan det ikke gøre! Det gælder både BP og Primadonna.

Er det hos en bestemt forhandler på Bornholm?

Mvh. Henning

Fra : EJE

Dato : 05-08-03 12:27

[...]

Nix - det gælder overalt tror jeg - jeg så det i Rønne og i Allinge hos
både Shell og Q8. Handlede selv i Rønne hos Shell.

Hilsen

Erik
----------

Fra : Verner

Dato : 25-08-03 17:04

On Tue, 5 Aug 2003 11:26:47 +0000 (UTC), "EJE" <EJE@mail.Sonofon.DK>
wrote:

>EJE skrev d.23.7
>
>Falder turen tilfældigvis forbi Bornholm, er prisen for en ombytning incl.
>gas
>178 kr. Billigere kan det ikke gøre! Det gælder både BP og Primadonna.

Hvis det er de gule 11 kilo flasker er prisen 139 kroner i Bauhaus..

mvh
Verner

Fra : Steen Larsen

Dato : 25-08-03 17:12

"Verner" <Verner@post.dk> skrev i en meddelelse
newsckkv41e0mpappsp78fcffm5okggahsib@4ax.com

Primadonna.

> Hvis det er de gule 11 kilo flasker er prisen 139 kroner i Bauhaus..

Jeg mener det drejede sig om ombytning fra gul 11 kgs til letvægtsflaske
10 kgs.

--
Med Venlig Hilsen Steen Larsen